7 Aralık 2014 Pazar

GEREKSİZ İŞLER ATOLYEM

Merhabaa!! Gereksiz işler atolyeme hoşgeldiniz. Böyle dediğim yer aslında benim blogum hep de böyle bir yazı yazmak istemiştim. Yine sıkışık bir anıma kısmet oldu. Vizeler yaklaşır ben gelirim buraya söverim söverim, sonra güzel aralık gelir sağolsun onun da anlamı ne mucize ne kirismıs.. bildiğin ''Finaller are coming'' yani. Önümde 3 hafta var çenemi kapalı tutmaya çalışacağım.
Yine kendi halimde bin bir işe sarmış durumdayım. Dersler bile bir etkinlik kapsamına girerken benim için. (Eve tıkılmadığım her an bir etkinlik yürümek bile) ders dışı yaptığım şeyleri saysam ohoool yani neyse bugün de kendiliğinden yılbaşı kokulu, boş işli bir yazı yazacağım. Şimdi her zamanki gibi fotoblog;

Kat kat giyinmek + kahve.
Kirismıs ruhu olmayan ülkemden güzel manzaralar. Tabii burası Bağdat caddesi. İşler biraz değişiyor. Sadece İstanbul'u baz aldığımızda bir de Nişantaşında böyle manzaralar görebiliriz. Belki Kadıköyde Şahsına münhasır küçük kafelerde güzel süslemeler yapabilirler. Ben en son Starbucksta bodur çam ağacına bakakalmıştım  Bu mudur yani sen koskaca kofişop zincirisin. Kadıköy rıhtımdakini ayrı tutuyorum.Orası bestti.
Sunum hazırlarken suratım Sehun's derp face

Geçen yine uzun süredir beklediğim Blippo alışverişim geldi. Ne aldığımı unutmuştum hoş bir süpriz oldu. Kawaii sticker ve Lotte koala biscuit. Günümü güzelleştirdi. Sevimli stickerları, Japonya ve kore malı ürünleri seviyorsanız blippoya bakmalısınız (BU BİR REKLAMDIR AJFKLF)



Vee aralık mucizeleri bizimle olsun diyip gidiyorum. We heart itten aldığım bu resim ben de yine dışarıdaki soğuk hava da renkli ışıklarıyla evi  aydınlatan çam ağaçlarını anımsattı. Size Miracles in December'ı bırakıyorum. Bir de şey var reklam yapmaya iyi alıştım. Lu Han Turkey official facebook hesabı kurduk bir kaç arkadaşımla ilgilenenler bakabilir^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder