11 Nisan 2015 Cumartesi

BAHAR GELİRKEN...


Kısa  bir aradan sonra merhabalarrr!! Mevsimlerden ilkbahar ama biz maalesef ki soğuk hava dalgalarını bir türlü atlatamadık. Hava ısrarla ısınmamaya yemin etmiş gibi.. Bir kış sever olarak kendisini çok özleyeceğimi ama artık sırasını bahara devretmesini rica ediyorum. Çünkü yoruldum. Hiç beyle söyleyeceğimi düşünmezdim. Kim kat kat giyinmekten sıkılır ki...  ama işte tadında bırakalım kış kardeş.
En sevdiğim mevsimlerden biri olan ilkbahar gelirken huzuru, mutluluğu, yenilenmeyi de beraberinde getirir benim için. Kuş cıvıltıları ve doğanın yavaş yavaş uyanması içimizdeki bastırılmış hisleri tek tek açığa çıkarırken insanı nedensiz bir mutluluk haline sokar... Yani en azından baharın bendeki yan etkileri bunlar..
Güneş olmaksızın bu mevsimin üzerimde yarattığı hissi seviyorum. Ilık havada yağan yağmurları, yeşermeye başlayan ağaçları.. Hele sakuralar.. o doğa harikalarını her an görebilmek için hep baharda kalmayı dileyebilirim. Sakuralarla ilgili konuşacağımız çok şey var.. hatta bu muhabbet benim Japonya hayallerime doğru gideceğinden burada kesmemiz en mantıklı şeylerden biri olacaktır:):)
Daha ne denebilir bilmiyorum bu güzel mevsim için. Tabii biz öğrenciler için başka anlamları da vardır o ayrı kimileri vizelerin bitişini kutlarken kimileri ise yaklaşmakta olan sınavların ağırlığından depresyona girer. Ama bir baksa ortaya çıkmakta olan güzellikleri görse sınav mınav takmayacaktır belki de. Bir de üniversitelerdeki bahar festivalleri var. Bazılarımız ders dinlemek  zorundayken (bu hep ben oluyorum) çimlerin üzerinde yatıp eğlencenin, mutlu havanın tadını çıkaranlar da olacaktır. Onlara da allah ıslah etsin demekten başka bir şey yapamıyorum sjfkf


Bizim okuldaki güzel ağaçlardan birisi ben hep sakura sakura diyip duruyorum ama cinsi sakura da olmayabilir.




Baharın üzerimizde oluşturduğu... Hadi kalk sahile gidelim etkisi.. Çimlere yayılalım ve yaz gelmiş gibi davranalım.(tabiiki gelmesin) Yazın neden gelmemesi ile ilgili düşüncelerimi bir başka yazımda sizinle paylaşacağım..

Vizelerine çalışmaya çalışan kişi (temsili değil)

Bu da yazının kapanış mutluluğu... Aylardır beklediğim mektubum sonunda geldi (Geleli de epey oldu ama işte neyse) Mektup arkadaşlığı hayatımda yaşayıp yaşayacağım en iyi şeylerden biri sanırım. Güzel blogger arkadşım Morcivert şapkalı'ya çook teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder