21 Ocak 2014 Salı

RUH HALİ.

Merhabaaa.. Son bir kaç gündür biraz keyifsizim. Nedenini çok fazla irdelememeye çalışıyorum ama düşünmeden de olmuyor. Bu tatilde oldukça planım vardı, bunları hayata geçirmek için biraz fazla aktif olmaya çalıştım. Ama bir şeyler yapma çabam  beni yormaya başladı.Sürekli yeni şeyler araştırmak falan derken bir işi gerçekten severek yapmayı unuttum. Daldan dala atlamayı seven bir insan olmadığımı zaten biliyordum ya işte..Bir şeylere anlam yüklemeden duygularımı öldürmeye çalıştığım için de kendime kızgınım zaten. Duygusallık bana çoğu zaman zarar verse de onsuz da olmuyormuş anladım. Bugün böyle ruhsal bir yazı yazmak istedim. Bir kaç şeyden zevk almaya çalışıyorum. Bundan böyle gerçekten sevmeden hiç bir şeyle ilgilenmeyeceğim.
Çok hüzünlü bir yazı oldu sanki. Bu resim biraz yumuşatır belki yarattığım kasvetli havayı.. Sık sık kekli müzikli anlar oluşturmak güzel oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder