7 Ekim 2014 Salı

BU ARALAR BEN...

Merhabaaa.. Son postumdan bu yana değişen tek şey yoğunlaşan günlük yaşantım.. Tabii ki okuldan bahsediyorum.. Soğuk havalara merhaba dedik demesine ama yoğunlaşan derslere dur diyemiyoruz ve işin kötüsü ben yine en başında her şeyi kafamda büyütüp içinden çıkılmaz bir hale getiriyorum.
 Havalar yeditepede hep normalden daha soğuk oluyor, ama bu yine de benim ağaç köşelerinde yer bulup oturmam için bir engel değil. Çünkü güneş sağ olsun hava soğuk olsa bile bir yerden çıkıp ben hala buradayım diyip izini kaybettirmiyor. Buna şu aralar ihtiyacım var ne yalan söyleyeyim. Sonbahar bitmeden biraz daha doğayla iç içe olmak istiyorum. Yine de güneş çok fazla dibime girme.
Her zamanki gibi havayla, güneşle konuştuktan sonra ''neler yapıyorum'' kısmına geçebilirim artık foto blog en sevdiğim dfjfkf
Nereden başlasam bilemedim bu aralar okulda form yiyip dağ tepe oturma peşindeyim. Formlara o kadar aşırı taktım ki gören de bir şey sanacak sonra taşlanacağım. Ama ben gerçekten çok fazla gereksiz besin tüketen bir insanım. Gün içinde o kadar karışık yiyiyorum ki, bir yerinden tutmazsam toparlayamayacağım o yüzden ara öğünlerim hep saman gibi  ajdkf tek azaltamayacağım şey kahve.. ona kimse ellemesin. Neyse bir sonraki takıntım hindistan cevizli her şey. suyundan tutun kokulu maskelerine kadar denemek istiyorum.. Suyunu geçenlerde denedim ama sütünü daha çok sevdiğime karar verdim bu da böyle bir nottu.
kışlık çorap ve şapka alışverişine başladım bu da haftanın güzel haberlerinden hep bu anın gelmesini beklemiştim sevgili arkadaslarım sonunda geldi. Mutluluktan ne yazacağımı şaşırdım.
Bir de kışlık vişne likörü var annem yaptı 40 gündür beklemekten içim çürümüştü 2 haftadır falan içiyoruz karanfil kokusu çok kış.. evde yapın diye tarifini verirdim ama o işler bana ait değil ajskd
Bir de yeni ama eski dizim New Girl e yeniden başladım. Ne biçim cümle oldu yaa.. en sevdiğim sitcomlardandır kendisi ilk 3 sezon gülme krizlerinde boğulmuştum. Şimdi 4. sezonu başladı bir geri dönüş yapayım dedim. Bir göz atın benim gibi dram dizilerinden bıktıysanız.
size aktarabileceğim haberler bu kadar bu haftadan.. Halloween ruhuyla doldum bir de çok güzel şeyler planlıyorum cosplayimsi. neyse bakalım korkunç olayım derken komikleşmeyeyim de
Görüşmek üzere..





Günlük manzaram...
Her zaman fotoğraflayacak güzel bir şeyler vardır.. Tüm okulu gezmek gerekse bile




Kim yapmışsa yaratıcılıktan ölmese bari.. Buradaki starbuckslara da istiyorum!!! gidip ben boyayacağım en sonunda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder