18 Ağustos 2014 Pazartesi

ALIŞVERİŞ GÜNLÜKLERİ -1

Merhabaa!!! Bugün sonunda istediklerimi almış rahatlamış bir şekilde yazmaya geldim.. Vitrinlere küçük köpek yavrusu bakışları atan, kitapları biriktirip biriktirip alamayan kız değilim artık ajsjj (Kitap konusunda wish listimde daha o kadar çok kitap varki hiç görmeyin daha iyi) Biraz kırtasiye, kültürel (  yazar burada exo demeye korkuyor) ve giysi alışverişi yaptım.. Böyle big haul gibi düşünmeyin ama ajdjk mini haul benimkisi.. Kredi kartımda derin izler açılmış gibi hissediyorum.. Ama değer.. Genelde de böyle ayrı ayrı zamanlarda farklı şeyler alıp.. onları birleştirmeyi çok seviyorum.. Daha fazla çene yapmayıp fotobloğa geçiyorum..

 Bu kültürel içerikli mini haul:) renkli bordürlerim, dergi, stickerlar ve mesaj içerikli kitabım... Kitabın adı bağırıyor oradan beni oku diye.. Neyse ebaydan alışveriş etmeyi ve sonra dört gözle gelmesini beklemeyi çok seviyorum. Air mail olayını hele daha bir çok seviyorum. Dünyanın öteki ucundan gelen ürünler (daha çok kore, çin) sizce de çok güzel değil mi? Bana çok heyecan veriyor.. Bazen sınırı aşıyorum e bayde ama olsun. 
Bunları bu gün aldım.. Parlak süsler wreck this journal ve mektuplarım için, siyah nokta bantları da bakımlı görünüyorum havası yaratıyor  yalan yok.
Bu arada abur cuburun bile doğalı var.. Artık biraz yediklerimi azaltmaya veya sağlıksızın bile sağlıklısını yeme kararı aldım. Resimde görünen tahıllı çikolatalı bar da doğal içerikliymiş.. Böyle böyle şeyler işte.. Kahveyi azaltamam bir tek heralde:(
Sonbahara girmeden ilk sweatshirtimi indirimden kapmış bulunmaktayım.. tabii ki pull and bear.. Neredeyse sadece oradan giyiniyorum.. Şapka da oradan..  Takım oldular rastgele seçmiştim ama..

Bu da hava biraz soğuyunca giyer çıkarım resmi.. Bu günlük benden bu kadarr.. alışveriş günlüklerinin 2.si olur mu bilmem:)  böyle mini hauller bir daha ne zamana  kim bilir Hadi ben kaçtım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder