27 Ağustos 2014 Çarşamba

FOTO BLOG:GAYA'YA GİTTİK, GÜNLÜK UĞRAŞLARIM.

Merhabaaa! Bir foto blog ile  geri döndüm. Aslında yazmak istediğim çok şey var ama foto blog fikrini daha çok sevdim.. Öncelikle Gaya'ya gittiğimizi ağzım kulaklarıma vara vara söylemek istiyorum hehe.. Gaya'nın ününü duyduğumdan beri gitmek istiyordum.(gaya bir Kore restoranı) Yani her zaman derim Kore'ye gidemiyoruz bari onu ayağımıza getirelim. Çok da güzel oldu.. Kore fanı arkadaşlarımla İstanbulda Koreyi yaşatıyoruz ajdkkfl..



Ramen ve acı dukbokki' yi gözümüzden yaş gele gele ısrarla yemeye devam etmemiz efsaneydi. Ben ramene tutuldum adjkdkd kapalı kutularda ne yiyomuşuz acaba?
Mesaj panosuna  yazmadan olmaz:)

Günlük uğraşlarıma gelirsek;

Son 1 haftadır kendimi kartpostal yapmaya verdim. Resimleri kırtasiyeden çıkarıp kartonluyorum. Exo sevgimi biraz ucuz yollu hale getirmem lazımdı. Mektup yazmaya da devam ediyorum. Bu hafta yine Çin'e bir mektup gönderdim..


Fotobloguma ıce latteler bitmesin ama yaz bitsin diyerek son veriyorum. Bir de selen'in ünlü lafı var ''Luhan'ın çincesi çok iyi''  allam nasıl bir alakasız son oldu hahaha neyse hadi hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder