21 Aralık 2014 Pazar

NOEL BABAYA BİR LİSTE YAPTIM!

Merhabaaa! aralığın bitmesine sayılı gün kala  yılbaşı ruhuyla dolup türlü şeyler yazıp, çiziyorum her yere, çok da güzel bir ay değildi ama işte dememek için  stresli bir ay olan aralığı iyi değerlendirmeye çalışıyorum. Ama gerçekte bütün bir yılı da göz önüne alırsak pek iç açıcı şeyler bulamıyorum. Daha çok yaşadığım yerle sorunum. Kendimi her türlü yere alıştırırım da İstanbulda yaşamak eziyetin ta kendisi gibi geliyor, karmaşıklığını farkettiğim günden beri... Neyse bu yazıyı bir sorunsal günlüğüne çevirmeyeceğim elbette
yeni bir liste yaptım noel babaya eline ne zaman geçer bilemeyeceğim ama en kısa zamanda kendisinden bunları istiyorum. Geçen sene okuduğum Noel baba dan mektuplar da olduğu gibi hiç bir mektubu cevapsız bırakmayan kutup ayısı ve çeşitli yardımcıları benim mektuba da bir el atarlar artık... Başım çok dolu, param suyunu çekti ama ben hala gezip bir şeyler beğenmeye devem ediyorum.  bunu da alırım. Ay başına kadar vaktim var, şu hediyeyi de şuna ayarlayayım diye diye ne yapacağımı şaşırıyorum. Hayır maaşım mı var sanki bütçem belli her şey ortada ne diye zorluyorum bu kadar anlamıyorum
Kendime not: Her şeyi alamazsın Bensu bunda bir anlaşalım.  İstediğim  her şeyi yemeyip, içmeyip alma gibi bir özelliğim var heralde buna güveniyorum. Bir de ödevlerin üst üste geldiği bu kutlu aralık ayında kendime bir şeyler hediye etmekten başka mutluluk dayanağım yok maalesefki..
Burada konuşmayı pek sevdiğim su götürmez bir gerçek yine de yazımı fazla dallandırıp budaklandırmadan hemen fotoblog kısmı ile dert yanma kısmını kapıyorum.
Not: Fotoların bazılarını ben çektim bazılarını aldım (çaldım )

Gerekli şeylerde bunu gördüğümde gerçekten artık ben eski ben değildim. Dünya gözüyle bir Hp asası gördüğüme göre artık almasam da olurdu. Kedimi bu şekilde avutsamda noel baba çam ağacımın altına bunu koymak istiyorumm.. Hani aklında bulunsun 
Bu resmi twitterda bir fan hesabından aldım. Dün Exo'nun şirketi  Sm nin yeni binasının açılışındaki ürünlerden  bildiğiniz süt tek farkı Exo'lu olması... biri bir şey yazmıştı ona çok güldüm. Bizim sütlerin üstünde şirinlikten nasibini almamış inekler olsun milletinkilerde Exo al Sütten nefret etsem de sırf kutusu için alıp içerdim ağağağ
Böyle dergiler de var. Ütopik..
Mudo ya girdim yine mumlar, oyuncaklar,kırmızılı yeşilli tabaklar.. fazla geldi hepsi kendimi dışarı zor attım. Aralık geçsin bitsin istiyorum vallahi yeter.
Bu da yine aynı açılıştan.. Exo Xiumin stickerı.. saniyede tüketmiş gözü aç fanlar.. Tabi biz burada anca resimlere bakalım dimi.. Hadi alıyosun niye internete koyuyosun. Benim gibi stickera bütün her şeyini yatıran bir insana yapılır mı bu? Korede yaşayan bir akrabam, arkadaşım olsaydı bunlar gelmezdi başıma.. Neyse yine efkarlandım.

Son olarak bu da The body shop'un yılbsşı için özel vanilyalı parfümü.. Arkadaşım Irmağın öve öve bitiremediği ve benim büyük kart buhranından çıktığım an almak istediğim parfüm. Güzel kokuyor çok güzel  benim parfüme de zaafım var anlamıyorsunuz. 
Neyse sonu gelmeyen isteklerimden şimdilik bu kadar. Noel babayı küstürmeden gidiyorum. Sadece bana çalışacak sanki christmasta 
kendinize iyi bakın.. önümüz final haftası..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder