1 Aralık 2014 Pazartesi

KIŞ İHTİYAÇLARI LİSTESİ


Ne zaman mutlu hissetsem hep kendimi burada buluyorum. Ve nedense hep aynı sevdiğim konulardan bahsetmek geliyor içimden. Malumunuz önümüz kış, bununla ilgili bir yazı yazmıştım ama canım hepsini yeni bir postta birleştirmek istedi. İhtiyaç dolu bir yazı haline getirdim ajfkfk sanırım kış yazılarım hiç bitmeyecek. Yazın bile yazabilirmişim gibi geliyor. Yılın bu zamanı çok tehlikeli oluyorum dostlarım. Ama şu ayların güzelliği de hiç bir şeyde yok. Okulda sağda solda gezip(arkadaşlarım bunun dışında) ben kıştan nefret ediyorum yeaa diyenlere pis pis bakışlar atıyorum sen git anca güneşin altında yat işsizce diyesim geliyor sonra yine aman tadımız kaçmasın diyip vazgeçiyorum ajkdk hayat felsefem.
Neyse sizi şimdi bir kaç siteden bulduğum güzelliklerle baş başa bırakacağım. Hepinize güzel bir aralık ayı diliyorum. Miracles in december ^^

Fluffy oysho battaniye ^^

çorap delisi olan ben. Koleksiyonuma alamadığım her çorap için ağlıyorum.  (Ben çekmedim) cr vermek isterdim ama bulamadım.
Bu kupa Starbucks'ın eski modellerinden olsa da benim istediğime çok yakın bir tasarım. Geyikli kupa koleksiyonumun son parçası olacak. Kocaman bir geyik ailesine sahibim dfkfkk.
Cr:Oysho blog
Ve tabiiki çay. Mis kokulu, insanı ısıtan bir kış mucizesi. Çayı gayet her mevsim içerim ama kıştan başka  hiç bir şeye  yakışmıyor yani.
Cr:Oysho blog
Cr:Flickr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder