4 Temmuz 2015 Cumartesi

STAJ GÜNLÜKLERİM -2

 Merhaba... stajımda ilk haftadaki endişeleri bir kenara bıraktıktan sonra ikinci haftada ya hiç bir şey yapmadan stajım biterse korkusu yaşamaya başladım. Garip gibi durabilir ama gerçek bir korkuydu bu... neyseki telefonla konuşmayı sevemeyen beni bile en iyi konuşan hale getiren işler yaptım. Ve bir de bütün staj hayatıma yetecek güzellikte bir olaya dahil oldum. Kapak çekimi...
İstanbul life Temmuz kapağının çekimine gittim ekiple konuk Ayhan Sicimoğluydu. Çok güzel bir deneyim oldu benim için.. Yeniköyde yapıldı çekim ve orayı da aşırı sevdim. Daha önce gitme imkanım olmamıştı hiç... Bütün günüm denizle iç içe, onu izleyerek geçti.
ikinci haftamın en önemli olayı buydu. Şimdi lafı fazla uzatmadan yine düşüncelerimin geri kalanını fotoğraflara bırakıyorum.
Fotoğraflarla ikinci haftam...
                 Her sabah vapur yolculuklarım ikinci haftada da mutluluk verici şeylerden biri



                     İstanbul Life kapak çekimi için Yeniköydeydik. Yollarına, binalarına, doğasına bayıldım. Fotoğraf çekimi için yeniköy iskelesi, Ermeni klisesi, yanyana dizilmiş balıkçıların önünde çekim yapıldı. Her yer öylesine fotoğraf çekilmeye uygun bir hava yaratıyordu ki, telefonumun sarjı can çekişmesine rağmen gözüme güzel gözüken yerleri çekmeyi bırakamadım. İçlerinden en sevdiklerimi de buraya koymaya karar verdim.
Tarihi binalar en ilgimi çekenlerdendi. Terkedilmiş köşkler, denize bir adım binalar beni kendine hayran bıraktı. Binaların  dokusu, el sürülmemiş bozulmamış olması hoşuma gitti ve beni sanki Türkiye de değil de mimarisiyle ünlü bir güzel bir Avrupa şehrinde geziyormuşum gibi hissettirdi.

Stajımda ikinci  haftaya dair aktarabileceğim şeyler bunlar... Benim için de bir deneyim oldu. Macera da oldu. Güzel fotoğraf alanları keşfedelim derken çekim ekibin kaçırıp bir kaç saat bulamadık.  Deneyim oldu çünkü Ayhan Sicimoğluyla güzel bir sohbet ortamı yakaladım.ve ayrıca çekim ortamı nasıl sağlanır onu gördüm..
Şimdilik benden bu kadar.. Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder