16 Temmuz 2015 Perşembe

STAJ GÜNLÜKLERİM -4 (SON)

Merhabaaa.. Bir staj sonu günlükleri yazısıyla buradayım. Günlük serimin son yazısı olması nedeniyle içim buruk tabisi biraz.. Ama hem komikli, hem de küçük deneyimlerden oluşan bir yazı yazacağım. Bu satırları yazarken de aklımdan geçiriyorum vay be 1 ay nasıl da çabuk geçti. Yazın hiçbir şey yapamayacağım, sıcakta nasıl gidip geleceğim diye düşünüyordum. Şimdi ise oturmuş güzel bir akşamüstü bu satırları yazıyorum.
Sonları sevmeyen kızdan yine bir son yazısı....
Dergi ortamı? evet her zaman tatmak istediğim bir şey olacak. Sevdim katılmak ve daha da çok deneyimlemek istiyorum Seneye olan stajımı da ya yine bir dergiden ya da bir gazetenin kültür sanat ekinden yana kullanacağım. Hoşuma gidiyor... Atmosfer güzel ve öyle bir atmosferde çalıştığını anlamıyorsun bana göre..
Her şeyin ilk başı zor.. Hala çaylağız bir süre daha öyle olacağız ama o ilk heyecanı, deneyimsizliği üzerimden attığım için mutluyum. Daha çok yol yordam biliyorumdur artık...
İş ortamına kısa süreli bir bakış atmak hoşuna gitti mi derseniz, yüzüm biraz şekilden şekle girer, öksürürüm  falan ama sonunda keşke şu yol derdi olmasa diye kıytırık bir cevap veririm. Trafikten ve uzun yollardan kurtuluş çaresi yok bana göre.. kendi arabam olsa bile  o trafikte çok daha fazla kafayı yerim (son günlerde insanlardan sıkıldığım için  keşke bir arabam olsa yiaa diye düşünen iç sesime yanıt)
Sanırım en çok sevdiğim asansör anıları oldu. Ayrı bir yazı dizisi açsam açarım asansör günlükleri diye ama kim uğraşıcak fjfkk çok işim var.. her gün ayrı bir olay çıkarıyordum. Kahve kokusuyla dolan asansörler favorimdi Bir de uyumakla uyumamak arası  bir halde telefona bakan insanlar
(neredeyse her katta duran asansörler kıymetli bir 5 dakikalık uyuma alanıdır) 
tıkış tıkış olanlarından bahsetmiyorum bile...
Dergide itiraf ediyorum çok fazla kulak kabarttım fjfjkk çok fazla gözlem yaptım. 1 ay oturup, çalışıp hiçbir şeyden haberim olmadan gitmek istemedim. Bir derginin çıkış serüveni gerçekten ayın başları tozpembe başlasada sonrası feci çakıl taşlı üstüne yokuş aşağı bir yol... Reklam sayfaları var, kim yazı gönderdi, göndermedi var, aman yetişsin sarkmasın var.. bundan çok daha fazlası..  stress, stress..
Oturup her şeyi yazacak halim yok tabi, biraz durup nefes almak gerek, reklam gibisinden araya bir foto sıkıştırıyorum.


Stajyer kartımla da epey bir macera yaşadık, kendisi bana epey bir kapı açtı sağ olsun ama şimdi yanımda değil, o yüzden de üzgünüm biraz ddjd.. Tamammm saçmalamaya başlamışsam veda vaktim gelmiş demektir. Daha yazacak bir sürü şey belirlemiştim kafamda  aslında ama hep ne zaman yazmaya niyetlensem unutuyorum. Yine açar açar yenilerim bu postu o hal
Şimdi sabahları kalktığımda bir boşluk olacak ne yalan söyleyeyim. Masamı arayacağım falan öyle şeyler ama çabuk geçer çünkü tatil deli misin? jfjffk
Neyse şimdilik arkamda bir kaç foto daha bırakarak gidiyorum. Görüşürüzzz.
Elveda 9:15 vapuru, elveda deniz, martılar...

Staj boyunca yediğim en sağlıklı yemek bu olabilir. Öyle rezil beslendik yani..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder