13 Ağustos 2015 Perşembe

BU ARALAR BEN VOL 1235677

Merhabaaaa Ağustosun bitmesini dört gözle beklerken yine bir güncelleme yazısı yazmak istedim
*Kendimi yarım kalmış dizilerimi, animelerimi, işlerimi tamamlamaya vermişken günlerin çok çabuk geçiyor
 Ara sıra yağmur geliyor beni mutlu ediyor
*Etraf yağmur sonrası sessizliğiyle dolunca huzurlu oluyorum
* Bazen hala temmuzdaymışız gibi hissedip,günlüğüme temmuzlu tarih atıyorum. Sonra sinirlenip     düzeltiyorum............
*Dizi izlemek gibi bir işim olmasa evde oturabileceğimi düşünmüyorum. Ama gündüz dışarı çıkmayı pek gözüm yemiyor.
* Bazen de güneşin batmasını bekleyemeyip yürüyüşe çıkıyorum. Sonuç kötü.
*Yalnız kalıp sürekli kendimle hesaplaşmak istiyorum..
*Yeni müzikler keşfedemezsem mutlu olamıyorum.
*Vanilla acoustic diye bir grup keşfettim. K-indie tarzı bir grup Need to talk ve Lonely drive şarkılarını günde 345566 dinliyorum.
*Bin beş yüz tane blog açıp hepsine ruh halime göre bişeyler yazıyorum.
* Son bir kaç gecedir kısa animelere taktım.
*klişelerimden kurtulamıyorum.
*Hala korecemi iyi bir hala getiremedim:(:(
*faking it izlemek gerçekten sinirlendiğim zamanlarda bana iyi geliyor..
*izledim: Hotarubi no mori e
*Dinliyorum: Eudaimonia
*Londra severken nasıl bu kadar Asya kolik olduğumu sorguluyorum.
 Hotarubi no mori e 
* Sıcak havalara meydan okuyup hüzünlü şarkılar dinliyorum. Şarkılar değerini kaybediyormuş gibi geliyor..
*Tatil bitsin artık diyemiyorum. üzerimde baskı var :(:( beni taşlarsınız.
*Hayallerim için para biriktirmeye devam ediyorum..
*Gerçekleştirilmeyi bekleyen fanmade işlerim ve yazılması gerekn bir mektubum var

Yeni yerler keşfetmeye devam ediyorum.



                                                 We could just cuddle and drink tea all day........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder