28 Kasım 2014 Cuma

GARİP BİR ALIŞVERİŞ GÜNLÜĞÜ

 Merhabaa yılın en sevdiğim döneminde irili ufaklı alışverişlerimi yapmaya başladım. Yılbaşı yaklaştıkça nedensizce sürekli içimden bir şeyler almak geliyor. Havanın erken kararmasıyla ışıklanan yollar, ve mağazaların indirime geçmeleri bu isteğimi tetikliyor olabilir. Bu açıdan iyi ki Türkiye gibi bir ülkede yaşıyorum diyorum. Yılbaşı ruhundan bi haber hala yeni yılı christmas sanan bir ülkeyiz sonuçta öhöm neyse yurt dışında olsam kırismıs pazarlarından ve her türlü kırısmıs süsleriyle donatılmış yollardan evin yolunu bulamazdım heralde.  Bu irili ufaklı  alışverişlerimin bir kısmı yılbaşı temalı bir kısmı ise yine sticker,defter her zamanki şeyler. Hala da almaya devam ediyorum. Ama sanırım bu hafta biraz biriktirme sürecine girmem gerek. Çünkü bu hızla gidersem hiç bir planımı gerçekleştiremeyeceğim.
Şimdi en sevdiğim fotoblog kısmına geçiyorum.

Yılbaşı temalı alışverişlerimden biri. Bu aralar geyik sevgim de tavan yapmış durumda. Ama bunun yılbaşı ruhuyla hiç bir ilgisi yok inanın. Başka bir şey. Çok sevdiğim biri yüzünden her şeyimi geyikli almaya başladım eğer biri beni durdurmazsa her yeri geyikli eşya ile doldurmaya devam edeceğim nhaha
Siz siz olun. Kış aylarında Oyshoya girmeyin. İnsanı ilkönce bulutların üstüne çıkarıp  sonra gerçek dünyaya yukarıdan bırakıveriyor. Sonuç: Yine sadece çorap aldım 



Galaksi saçlı kız ırmak ile  gratis alışverişinde. Oysho yıkımından sonra gidilecek tek yer gratis.


Bu kitabı alıp tıpkı yazın Wreck this journalda olduğu gibi yaratıcılığımın doruklarına ulaşacağım. Bu daha da eğlenceliye benziyor. Ama bakalım ne zaman alabileceğim. Sonsuzluk içinde bir zaman.

Her alışverişten sonra bir kahve molasına ihtiyaç vardır.

Küçük ve garip alışverişlerimden şimdilik bu kadar. Kendimi bir sonraki yılbaşı temalı yazıma hazırlamak üzere şimdilik veda ediyorum. Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder