3 Kasım 2014 Pazartesi

BİR BALKABAĞI OYMA HİKAYESİ

Merhabaa!! geçen haftaki Halloween yazımda kabak oyma planım olduğundan bahsetmiştim. Çok şükür ki plan olarak kalmadı çoh mutluyum. Cuma günü arkadaşımla çocukluk hayalimizi gerçekleştirdik. Kabağa bir güzel falçatalarla giriştik. Ama gerçekten hayal gibiydi ya oymamız bitince sevinç çığlıkları atmaya başladık. artık resimlerde allah kahretsin sizi pis şanslılar diyerek küfretmeyeceğim. Ben de oydum ki diyeceğim  neyse şimdi fotobloga geçiyorum





Kedi makyajım 



BÖÖÖ
Cumadan beri cadı şapkasıyla salonda takılıyordu.  Ama biraz kokmaya başladığı için  dün balkona aldık. şimdi oradan izliyor olan biteni pumpkin kafa. Adını Lu koydum ayrılmamız zor olacak. 


Konu dışı olarak cumartesi Passenger'ın whispers albümünü alıp dinledim ve aşırılı beğendim. O kadar huzur dolu ve tanıdık olmayan melodilerle dolu ki.. Kulağım pop dinlemekten yıpranmış bunu anladım. En kısa zamanda yazısını yazacağım. Şimdilik hoşçakalın^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder