11 Mayıs 2014 Pazar

FESTİVAL GÜNLÜKLERİ..

Kara bulutlar altında bir festival haftası geçirdik. Soğuk, rüzgarlı, ıslak.. Ama bunlar kimseyi yıldırmadı yastık yorganla falan  festival alanı tıklım tıklım doluydu valla.. Bir tek kapalı havada dans eden insanları anlayamadım.. Müzik olsun da kafasında olanlar onlar neyse. Geçen sene de böyleydi zaten. Güneşli festival tatmadım ben nasıl bilmiyorum. Yine atarla, şakayla karışık bir giriş yaptım her zamanki gibi... resimlere geçiyorum..
  
Puslu havada eğlence de ayrı karizmatik oluyor sjfj..  Gri gökyüzü her zaman favori manzaram zaten. Bu resmi anlık hatta görmeden çektim. Telefona baktığımda ne çektiğimle ilgili bir fikrim yoktu. Ama beğendim yani sonuçta. Nasıl bir analog ruha sahipsem neyse..

Bu geçen seneden kandırmak gibi olmasın ama.. Hiç bişey değişmemiş gördüğünüz gibi yalnızca gün batımı puslu gökyüzünü biraz saklıyor... Dumanlarda aynı yerinde haha

Bu da 2013 tarihli bir fotoğraf.. Cıvıl cıvıl ama hoşlaştığımı düşünmeyin böyle yukarılara çıkıp resmetmenin keyfine varıyorum sadece. Daha hoş.

Araya bir exo karışmış sorry. Festivalde de kuru kuru bekledim hadi çalın bilmemne. Çok ütopik bir istekti tabii ki.. okula istanbul fm gelmiş ne bekliyorsam.. Bir ara sadece türkçe pop çaldılar. Oturup somurttum full sövdüm. O hallerimi gören insanlara bir özürü borç bilirim asdf
Son olarak bu resmi ekleyip veda ediyorum. Bir dahaki festival günlüklerinde görüşürüz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder