24 Mayıs 2014 Cumartesi

SON ZAMANLARDA -1

     Yine binbir sınav ve ödevin içinde yüzsemde ilgi alanlarımı asla bırakmıyorum. Yani artık biliyorsunuz sanırım aynı anda milyon iş yapıp sonra kafa karışıklığından çıldırıyorum. Korkunç bir şey düşünsenize sınavda sevdiğim müzik grubu ya da en son izlediğim diziyi yazdığımı.. Tamam tamam daha o kadar sapıtmadım. Şu kara haftalar bir geçse de.. Rahata erdiğimde yazdığım ilk blog yazımda kendimi sorgulayacağım. Ama şu an her şey birbirine girdi. Sağlıklı düşünemiyorum. Can sıkıntısından yazıyorum bu yazıyı da zaten. ''Çalışmamak dışında her şey'' değişmeyen sloganım.


Arkada görünen yarım rulo kağıt ağladığım buhran geçirdiğim zamanlar için.. 
Geçen işte ezgiye gittim güya ders çalışacaktık  tatlı komasına girip eve döndüm. Bu da perişanlığımız. Her şeyi abuk sabuk resmeden bensu. Bu huyumdan hiç vazgeçemicem sanırım..
Ezgi'nin küçük dokunuşlarıyla ödevlerimiz bile estetik görünümlü.. 
Ders arası atışturmalığı.. Mickey hamur kızartması.. Çok sağlıklı değil mi? hı hı.
Bu ne alaka şimdi diyebilirsiniz  ama  bu hafta beni en mutlu eden şey İlk e-bay alışverişimin gelmesiydi Kore dramalarından gördüğüm  peluş panda şapkalardan sipariş etmiştim. (bknz: flower boy next door) fazla bekletmeden geldi. 
Kendimi bir enrique geum ilan etmekte sakınca görmüyorum artık. Aramızada hiç fark yok asassdf
Bir sonraki ''ne yazdığımı bilmiyorum'' yazımda görüşürüüüzz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder