5 Mayıs 2014 Pazartesi

BU HAFTA BEN..

Daha başlığı atarken iyimser bir şeyler yazamayacağımı anladım. Yoğun bir hafta geçirmememe rağmen yine de yorgunum.. Doğum günüm de geçti inanamıyorum nisan bitti. Bahar bitiyor.. yine çok karmaşık duygular içerisindeyim 20 oldum bilmemne olaylarına hiç girmiyorum taşlarsınız. Burayı da sanal günlük gibi kullanmaya başladım aman tanıtım bloğu olmasından iyidir.. neyse bu haftamın özetini resimlerle  yazmak istedim. Resimli günlük tutamıyorum bari bloğumda olsun.
Bu doğumgünüm tavşanlı hediyelerle geçti. çok sevimli değil mi ama çocuk ruhumu açığa çıkardı.
Dersi beklerken sıkıntı şekeri..
Tavşan çikolat..
Bu bitmemiş son derece özensiz taslağı koymamam gerekiyordu ama tutamadım kendimi nedense en son izlediğim hatta yazısını yazdığım k-dramayı çizmeye çalıştım hala bitmedi. Ne zaman bitecek bilmiyorum. Şu finaller bir bitsin başlayacağım milyon şey birikti. ( resimdeki erkek de yoon shi yoona hiç benzemedi ya)
Huzurlu pazar gününden...  Anlık fotoğraflardan çok hoşlanıyorum..  Düşünmeden çekilen falan  yoksa ne anlamı var sıradan bir starbucks bardağını çekmenin? bakınca  o anı hatırlatması güzel.
K- pop çılgınlığımın en son gözdesi... Sizi exo dan luhan ile tanıştırmak istiyorum.  Yani  ben bir hastalığa bulaştım sonunun  gelmesini beklerken yerine yenileri ekleniyor.. yeni şarkılarla yeni idollerle başbaşa kalıyorum. Luhanı da gözdelerim arasına almadan edemedim. Hele pembe saçlarıyla ortalıkta gezinirken... Peluş tip ya.. Şimdilerde saçları pembeden sarıya, sarıdan da kızıl kahve ye geçmiş olsa da hepsi yakışıyor bu çekik gözlü varlıklara:))
Neyse ben daha çok bahsedicem bu luhandan merak etmeyin. Ona özel yazı yazıp suyunu çıkarmaktan tırsıyorum hatta o yüzden şimdi kısa kesip gidiyorum. Festival haftasında sunumlarım var olacak iş değil ya off. (karamsarlığımı ortaya atmadan gidemezdim..)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder