21 Temmuz 2014 Pazartesi

ALIŞVERIŞ Mİ? ELDE VAR SIFIR..


Yine bir ne yapsam gününde buradayım.Bugün her zaman hayal kırıklığı ile sonlanan alışveriş rutinlerimden bahsedeceğim. Hani bir şey beğenirsin paran da vardır ama sonraya saklarsın aklında daha farklı şeyler almak vardır çünkü. Ben de işte son alışveriş günümde bunu yaşadım. Toplu bir e-bay siparişi için para biriktirmem gerektiği aklıma gelince yıkıldım.. Olaamaaz!!!  güzelim Deathly hallows tisortu orada kaldı yaa. hala ağlıyorum:(( Neyse ben zaten alışverişte şanssızım mağazalar benim geleceğimi duymuş gibi indirimlerini kaldırırlar. En sefil gezdiğim günde de yeni sezon ürünlerini çıkarırlar... Hayat, şans, kader.. Alışveriş diyince yanan beynim artık ne derseniz... Bu aralar mağazadan çok sahafcı geziyorum zaten.. Eski dergiler, kitaplar, kartpostallar saatlerce baktık geçenlerde arkadaşlarımla.. Onlarda da hayalkırıklığı. ne bulabilirim ki zaten Türkiyede key papa dair.. sıfır. Ama aradığını bulamasanda sahafçı gezmek aşırı mutluluk veriyor bana halbuki eski şeyleri sevmem (tarihi binalar dışında ) içime sıkıntı verir. Ama kitapların ve koleksiyonu yapılacak her şeyin huzuru bir başka. Yine alışverişten koleksiyon merakıma nasıl geldim merak ediyorum burdan da tutarım şimdi bütün sevdiğim grupların comebacklerini yazarım öyle bir potansiyel var içimde şu an.. Yine foto günlüğe tutunmakta yarar var çenem kapanmayacak çünkü..

Aklım hala onda..
Burada Taksimde sahafçı gezmeye gidiyoruz ve Ezgi'nin meşhur Victoria's secretinin açılışına.. Benim hiç ilgim yok da Ezgi'nin VS sevgisini duymayan kalmadı:))

Bunu arkadaşıma alacaktım. Ama durumumu biliyorsunuz .. Kendime eziyet edip duruyorum sus Bensu sus.. Alamıyosun bişey
Kadıköyde dergi nostaljisi yaptım.. Blue jeanlar, billboardlar havada uçuştu.. Hepsi Çağla'nın coldplay aşkına.. Blue jeanların bütün sayıları vardı. ben hepsine bakarken bu bende vardı , aa bu da var diyip durdum. 2005 den beri sıkı bir takipçisiydim. O dergileri attığıma şimdi pişmanım keşke satsaydım . bissürü de Blue resmi vardı dergilerde fangorlluk ruhum kabardı. Eski meski demeden okudum orada bütün blue haberlerini.. vay be!! hiç değişmemişim.. DEĞİŞTİRTİĞİM TEK ŞEY sanatçılar.. Pardon caps açık kalmış.. Heyecanlandım mı naptım 
Tünel den inince hemen karşıma çıkan bu  şirin kitapçıya bayıldım gerçekten.. 
Bu da bütün yorgunluklarımın üstüne ilacım.. Son zamanlarda evde poşet çay kalmadığı ve ben de demlemeye üşendiğim için yeşil çay içiyorum. Ferah yaa.. Kim çay demleyecek şimdi..  idollerim mi?kalk kyungsoo bana çay demle...
Bu resmi de Japan loverdan aldım. Kawaii alışveriş diye gezerken.. Çok tatlı .. Bitiriş resmin olsun dursun burada..  Yine bu aralar çok gezmelerim yüzünden asosyal uğraşlarımı aksattım. hahah en sevdiğim cümlem yeni bir wreck this journal aldım.. onu mahvetmeliyim hemen.. yaptığım sayfalara da bir post ayıracağım. Beklemede kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder