9 Mayıs 2014 Cuma

-EXO- KRIS VE LUHAN STİLİ

Dünyanın en saçma yazısını yazmak için buradayım. Eveett bugün Exodan iki üyemizin tarzlarını inceleyeceğiz. (yazar burada çok önemli bir iş yaptığını düşünüyor) Kris'in mükemmel giyimi ile luhan'ın her hafta değiştirdiği saçlarını inceleyeceğim bugün. Gereksiz işler nerde ben oradayım. Hadi başlayalım.

Ve Tanrı Krisi yarattı.. sırf şapka taksın diye. Gömleği başka birinde görsem kesin yüz buruştururumda ona yakışmış yalan yok. 
Defilelerden fırlamış mankenlere benziyor bu haliyle..  üzerindeki rengi nasıl severim bilmezsiniz. 
İlkönce kıyafete değil hep saça bakıyorum. Her resimde sarısının tonu değişiyor bir farklı güzel oluyor.  Kris ne yapsa   yakışıyor  ya da ben beğenmeye yer arıyorum. Atkısına bayıldım.. Ayrıca neden böyle moda eleştirmeni gibi konuştuğum hakkında hiç bi fikrim yok. Her yazımda farklı bir kimliğe bürünüyorum ajsj
Şapkalı halinin detaylı  hali ve hayır size eziyet etmeye çalışmıyorum..
Kris'in hava alanı stiliymiş bu. Bu çoçuk nasıl giyineceğini iyi biliyor.
 Kısaca Kris kadar coolunu görmedim.Giyiminden de bu oldukça belli.
Şimdi luhan saçları..
Sarıya yakın ama tam sarı değil. Çünkü onun civciv sarısı hallerinide gördü bu gözler
Yeşil.. olmuş mu olmamış gerçi onun tatlı geyik yüzüne her şey yakışır ama  (luhanın favori exo üyem olduğunu nasıl belli ediyorum ama)

Pembe.. favorim. Surata bak. Gözlüğü leopar ya ayrıntılara dikkat ederim adj

Sarı yakışır küçük geyiğe (ona geyik diyorum çünkü lakabı bu hatta çincesi mi korecesi mi tam bilmiyorum ama xiaolu diyorlar grup içinde)

Galaksimsi saç rengi resmen ya.. Mor desen değil pembede değil.. çoh özendim
En son şebek Luhan yine boş beleş iltifatlar dağıtmak istemiyorum etrafa..  Zor tutuyorum kendimi ama .. Gidiyorum o yüzden şimdi. Luhan ve krise iyi bakın. Ama çok sahiplenmeyin. Benim gibi  sapıtıp shiplemeyin de. krisle luhanı hayatta shiplemem. Xiumin  ve luhan  kesinlikle. Yine saçmaladım hadi görüşürüz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder