20 Mayıs 2014 Salı

'INTERNATIONAL DAY' VE FAZLASI..

Bir durum güncellemesi yazısı yazmam gerektiğini düşündüm. Bu benim ilk durum güncelleme yazım olacak. Bundan sonra da o gün içinde yaşadığım hoşuma giden şeyleri yazacağım sıcağı sıcağına. Bugünde ''international day'' adı altında erasmus öğrencilerine yönelik müthiş eğlenceli festivalimsi şeyler vardı okulda. Her ülkeden öğrenciler stand açmış yiyecek dağıtıyorlardı. Bir an gerçekten beynim döndü hangi standa gideceğimi bilemedim ama sonunda ait olduğum yeri buldum. Tabiiki KORE. Resmen ezgiyle bir an boş sevinç naraları atıp standın önünde dikildik. Hiçbirşey de yemedik. Dünya gözüyle koreli görmüşüm.. Tüm gün ağzıdan çıkan cümle buydu sanırım. Stalkerlık modum da açıktı tabii yine. Gölgeliğe çekilip  iz sürücülüğümü sürdürdüm. O hallerimi kimsenin görmesini istemiyorum. Akıllara zarar.
İspanyol bir grup gelmişti festivale. Latin müziklerine bayılırım  şarkıların hepsini bilmeme şaşırmadım o yüzden.  Hala içimde taşıdığım bir  ispanyol sevgim var. Geçmiyor o. Dersteyken de çaldı şarkılara ritim tutmaktan dersten zerre bir şey anlamadım. İnsanlar altımızda kopuyor biz görsel iletişim elemanlarını inceliyoruz OLDU. Burada başka şeye atlamadan kendime hemen bir soru yöneltiyorum. Dersten çıksan aşağı insen sanki dans edip kopacaksın değil mi bensu? HİÇ SANMIYORUM. İçimdeki dans dürtülerini hep bastıracağım. Bu hiç benlik değil çünkü.
Bir kaç bir şey fotoğrafladım bugüne dair ama çok az. Sanırım bugün her zamankinin aksine anı yaşadım diyebilirim. Keşke oynanan eğlenceli oyunları çekseymişim diyorum. (Gün sonu pişmanlıkları) bir tane halat çekme oyunu videosu çekmişim videoda oynayanlardan çok kenarda izleyen koreliler var. Hay allahım. Onlarımı çekmişim hiç farkında değilim asjjd
   

Bayrakların dostluğu.. Kore ile Türk bayraklarının uyumu ayrıca dikkatimi çekti.. 


Dünya gözüyle bir koreli gördüm dedim ya boş durmadım bir de fotoğraf çektirdim. Bu kadar sıcakkanlı olmayın ama ya .. hep güleryüzlüler çok seviyorum korelileri.. Bunu söylemeye ne gerek varsa dünya alem duydu artık :) Arkadaşım ezgi sohbet bile etti. Gitmiş kıza hemen lee min ho demiş cık cık.

Yine exo hep exo her yazıma damlıyorlar bende anlamıyorum.  Şaka bir yana  son bir haftadır Exo'nun showtime programını izliyorum. Exo tüm doğallığı ile karşımda bu da benim tüm fangorl damarlarımı kabartıyor tabii.. Bir de öyle komikler ki.. Bu dünyada ne yaptın diye sorsalar arsız bir fandım demekten başka cevabım olmayacak bu gidişle. ÇOK ACI.
Bu gife bayıldım. Nereden aldım hatırlamıyorum ama krisin surat tam ibretlik. Mutsuz şey. Bloğumda exo dedikoduları altında bir başlık açtığım zaman kris ile ilgili hayal kırıklıklarımı da anlatıcam. 



  Bu arada bu yazıyı aslında bir hafta önce yazmıştım ama yayınlamak istemedim. Gerçekten kara günler geçiriyoruz. Somadaki maden faciasında 301 işçimizi kaybettik. Her şeyin anlamsızlaştığı kelimelerin bittiği  yerdeyim. Allah hepimize sabır versin. Ben böyle üzülüyorken, ölen işçilerimizin ailelerini düşünemiyorum bile. İnsan hayatının hiçe sayıldığı, değersizleştirildiği bir ülkede yaşıyorum ve bundan utanıyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder