22 Eylül 2014 Pazartesi

POSTA KUTUMDA NE VAR?

Merhaba!! Uzun zamandır beklediğim mektubum gelince bir yazı yazayım dedim... Gerçi şimdiden 3 gün geçti.. okulum başladı.. Bu konuyu hiç girmeden bir kenara atıyorum şimdilik.. Başlıktaki posta kutum  kelimesi size ne çağrıştırdı? Email mi? Twitter mı? yoksa sanal ortamdaki bir başka posta kutusu görevi gören uygulama mı? Belki siz de hala benim gibi kapıdan çıkıp GERÇEK posta kutusunu kontrol edenlerdensinizdir. İşte benim de bahsettiğim tam olarak bu! Mektup okumayı o kadar  seviyorum ki üstelik sabahın köründe gelen mektupları... O yaşadığım hisleri anlatamam. Keşke tüm yaşantımı analoğa taşıyabilsem. Şu an bu yazıyı dijital ortamda yazıyor olsam da her zaman bir deftere not almayı, günlük tutmayı daha çok seviyorum. Üşenmiyorum derslerde bile sayfa sayfa not tutuyorum. Yine nerden atladım bu konuya neyse mektubun geldiği sabah da meyveli yoğurt yerken okudum mektubumu . Gereksiz ayrıntılarla size o anı yaşatmak istedim Çok tatlı bir mektup arkadasım olduğu için çok şanslıyım. Gerçekten birbirimizi iyi anladığımızı düşünüyorum. Her ne kadar daha önce görüşmemis olsakta... En güzel yanı da bu ya! Senden uzakta bilmediğin bir yerlerde senin ile aynı zevklere, ruha sahip insanların olması.. Bu hissi seviyorum. Daha fazla dallandırıp hislerimde boğulmadan fotoblogla devam edeceğim..

Güzel bir sabah


Mektuptan sonra masa bu hale geldi. Hemen hazırlıklara başladım..
Ve son olarak bu resim bugünün yorgunluk kahvesi.. Sıcak kahve dönemini açmış bulunmaktayım. 4 kez okul içi tur. 4 kez de otobüs yolculuğundan sonra epey yorgun hissediyorum:( dizimden bir bölüm bile izleyemeden uyuyacağım galiba ^^ iyi gecelerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder