17 Eylül 2014 Çarşamba

SONBAHAR KONUŞKANLIĞI: GÜLE GÜLE TATİL.

Merhabaa, Bu aralar  ders seçimleri ile saç baş yolmaktan bütün yaz ağlayarak beklediğim sonbaharın tadını çıkaramıyorum. Sezon resmen ''nihaha ben geldim şimdi küçümsediğin yazı özleyeceksin'' der gibi açtı bana kollarını.. En son bir şeyler yazdığımda hasta, peçetekolik ve pllseverdim. Şimdi ise son bir haftasını ders seçimlerine vermiş bir çaresizim. Tamam yeter bu kadar acındırma reelime dönüyorum. Bu hafta varla yok arası ders programıma inat hala evde oturarak sabrımın son kırıntılarını da tüketiyorum. Okulun başlamasıyla ilgili sıkıntım yok. En azından  popomu kaldırıp çamlık havası soluyacağım ajdjk benim için okulun anlamı bu evet. Çünkü evde oturup her gün bugün ne yapsam acaba nereye gitsem demekten bıktım. Benim için yaz buydu. Asında  bir ''bu yaz nasıl geçti yazısı'' yazacaktım ama baktım ki hiç bir  şeyin geçtiği yok. amann dedim nefret söylemleri ve hafif daydreamlerle döşenmiş bir tatile veda yazısı yazayım. Sonuçta burada kahve günlüklerimi okuyarak ne yapıcaksınız ki....
Ne uzun tatildi. Aklımda kalan tek şey bu.. Millet tatil diye ölür ben kendimi bildim bileli elimin tersiyle itiyorum. Sonra da dönem ortası.. Azıcık tatil atın üstüme yaa diye bağırıyorum. Daldan dala atlamayı da cidden seviyorum sjdk Neyse bugün de kalktım azıcık keyifleneyim diye ''Winter playlist'' yaptım. İçine ne kadar mutsuz eden, üşüme duygusu getiren şarkı varsa koydum. Exo nun fazla romantik şarkısı olmadığından beni rahat bıraktı bu sefer. Heh bir de bu var. Okul hayatımda sınav kağıtları dahil, her yere exo yazmamam için biraz  uzak kalmamız gerekiyor :( Bu yaz cidden çok Exoydu.
Bu playlisti yapar yapmaz sıcak bir şeyler içmek istedi canım. Gittikçe klişeleşen kendimi bir yere kapamak istedim. Eylül böyle geçmemeli.
O kadar anlık bir yazı oluyorki daha önce yazdığım yazılara hiç benzemedi. Çünkü ruh hali değişimi böyle bir şey..
Değişiklikten nefret eden ben yazın sonlarına doğru sürekli değişiklik aramaya başladım. Saçımı aşırı kısa kestirmemde bunun bir belirtisi.. Önümüz kış neden biraz daha beklemedim bilmiyorum..
Bu yaz bir de çok ön yargılı insanlarla doluydu. Tek kendi zevkini güzel bulan. Başkalarının zavklerini görmeyi reddeden.. Görmek istememenin bile bir adabı var.
Pek deniz- kum insanı olmadığım için kendimi eğlendirecek daha farklı uğraşlara yöneldim. Wreck this journal bu yazın en büyük eğlencesiydi.. (Bir asosyalin günlüğü vol 123455)
Ya ne bileyim böyleydi işte.. özlemeyeceğim seni yaz.. Hiç güneşini sokma güzelim baharıma..

Sadece bir resim tüm istediklerimi içinde taşır..


Sonbahar pikniği de olur niye olmasın..:s


Yaza dair en güzel şeylerden biri de vapur yolculukları.. Her şeyden kaçış noktası, müthiş huzur..
Bu kadar içini dökmeden sonra gidiyorum. Düşünecek çok şeyim var 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder