2 Eylül 2014 Salı

GEÇ KALINMIŞ BİR PRETTY LITTLE LIARS YAZISI.

YÜKSEK DOZDA SPOILER İÇERİR BENDEN SÖYLEMESİ:)
Herkese bir eylül gününden selamlarr! Eylül geldi gelmesine ama bana hastalığı da getirdi. Bir kaç gündür zencefil çaylarıyla ve pastillerle iç içeyim. Hiç hoşuma gitmedi bu durum. Yazın hasta olmak çok kötü biri ajj
 Sonunda yıllar gibi geçmek bilmeyen ağustostan kurtulduk. Eylüle ve güzel sonbahara kollarımızı açtık. Ama havalar hala sıcak neyse eylül'ün hatırına bunu bir süre görmezden geleceğim. Bu gün benim esas konum meşhur yıllanmış dizim pretty little liars'ın ölümcül sezon arası finali.. fatal finale diye geçiyor aslında Gossip girl den sonra hiç bir diziye bu kadar katlanamam diyordum oldu. Arada bazı 4 sezon izleyip sonra sıkılıp bıraktığım diziler de oldu tabii vampire diaries gibi . Bazı şeylerin tadında bitirilmesi gerek. Ama pll için hiçbir zaman böyle düşünmeyeceğim. artık gelelim müthiş son bölüme.. Nerden başlasam bilmiyorum yine resimlerle anlatacağım sanırım. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim. Seni küçük bitch alison ya.. hep yılanmış o hep.. herkes mi nefret eder bir insandan ya.. kanım dondu son sahneye  so sori.. Kendime hakim olamadım

İlk önce  final yayınlanmadan kim ölecek şeklinde posterler düştü. Merak etmeye başladık. 8 isimden biri olacaktı. alttaki resme ezra, hanna, spencer, tobyi ekleyin. Kim ölürse ölsün dizi de büyük bir delik açılacağı kesindi yani. İçimden şu Alison u 4 sezondur ölü bildik bari ölsün gebersin de kurtulalım artık  ne yaptığı belli değil zaten. diye geçiriyordum  Geldiğinden beri bir masum bir masum. Neler çevirdiğini bilmiyoruz sanki öhöm neyse işte bölüm çok ilginç bi şekilde dizinin son sahnesiyle başladı hepsi ağlaşıyorlar falan  Tabi ben o gün erken kalkıp dev spoi yi yiyince tivitırdan '' yine ne oldu falan'' demedim. Olaylar nasıl gelişti dur bakalım oldum.

Sonra Alison polise ifade vermeye gidince olayların akışı değişti. Emilyi kaybetti bir kere. Sadık olanı..  kılı kıpırdamadı ama var ya her şeye o kadar sakin bir ifade ile yaklaşıyor ki deli ediyor insanı. Sonra kızlar artık Alisona karşı tavır alıp, yardım isteyebilecekleri tek kişi ajan Monayla anlaştılar. Mona gerçekten bu işlerde bir dahi yani. Mona onlara alison un bir ordu kurduğunu en baş takımın da kızların kendileri olduğunu söyledi. Spencer: Sadık olan , Aria: değer vermeyi bilen ,Spencer: zeki  ve Hanna da hayran. Olaylar iyice ciddiye binmeden bizim ekip harekete geçti.
İlkönce çözülmesi gereken ilk düğüm Alison ile Bethany young'un arasında ne tür bir bağlantı olduğuydu. Çünkü Alison'un annesi bethanyi radleyde defalarca ziyaret etmişti ve alison'nun kaybolduğu gece bethany ve alison'un kıyafetleri aynıydı. Bu büyük sır perdesini aralamak için Mona ve spencer hemşire kılığına girip radleye gittiler. Aria güvenliği oyalayıp ikisinin anahtarı almasını sağladı. Ve dosyaların arasına sızan ikili gizemi çözdüler; Meğersem bu alison'un anasının bethany'nin babası ile ilişkisi varmış.. olaya gel .. tabii alison bunu öğrenir de rahat durur mu? Kıza dünyayı zehir etmiştir.. Kasabadan falan uzaklaştırmaya çalışmıştır ki ben bethanyi öldürenin alison olduğunu düşünmüyor değilim ^^ kesin öyle 

Veee biraz atlayarak gidicem.. Mona A nin alison olduğundan eminim diyince şok oldum.. bütün o her şey.. izlediğimiz bölümler. ilk sezonda daha dizi hakkında bir şey bilmezken ''ee A alison değilmi ki aptallar'' diye dolaşıyordum. En başından beri biliyormuydum yani sjddl mona'ya güveniyorum ama.. Neyse mona her şeyi öğrenmenin verdiği bir gururla eve geldi anneciğini uğurladı (biraz dram yapcam sori) eve gidip araştırmalarına devam ederken eve alison girdi. Sarı sarı saçlarını görmesek anlamayacaktık zaten ajdj.. Mona yı odasında basıp çat diye öldürdü falan.. Allah bilir nasıl öldürdü kızı orasını göremedik.. tek gördüğümüz her yerin duvarlara kadar kan gölü olduğuydu.. off çok kötüydü..Sonra ne yaptı dersiniz? Olay yerinde herkes ağlaşırken bir arabanın arkasına gizlenmiş.. Sinsi bir şekilde gülüyordu valla.. Nasıl korktum anlatamam. Mona  ne demişti. Beni hallettikten sonra sıra size gelicek demişti bizim liarslara.. olaylar çözüleceğine iyice karmaşıklaşıyor. 
Bu arada sevmem falan ama üzüldüm kızcağıza.. Hem zeki hem hem kahindi 
Bu bebekler dizideki en creepy şey bence yaa.. A monanın tabutuna mı hatırlamıyom bundan koydu son sahnede..  Ay neyse çok çenem düştü yine.. Halloween bölümü pll de görüşürüz  en sevdiğimm..  hoşçakalınnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder