9 Şubat 2014 Pazar

JE T'AIME PARIS..

Her şey güzel bir kafe ortamında  en yakın arkadaşım ile hayal kurarken başladı. Başta sadece adı üzerinde hayaldi. Ama sonra kulağa sanki gerçekmiş gibi gelmeye başladı. Ama işin garibi benim hayalperestliğimin böyle işlememesi..Hayaller gerçekleşmeyecekleri için güzeldir bir bakıma, anlık bir şeydir ve mutlu eder. Gerçekleşme sürecine giren şeyler zaten gerçektir. Bir plan oluşturduktan sonra hayal edersin onları kısıtlıdır da aynı zamanda.. Bu aralar her hafta ayrı bir şeye sarıyorum. önceki hafta da japon kültürü ile ilgiliydim. şimdi ise paris.. Tek sabit hayalim Londra. Yakın bir zamanda da gideceğimi sanmıyorum ya neyse.. Beynimin bir köşesinde durup mutlu ediyor, plansız programsız ne güzel....  Hep papağan gibi söyleyip duruyorum ama anlık olaylar daha güzel. Birinin sizi arayıp hadi biraz hava alalım demesi gibi ( bunu parisle özdeşleştirsem çok komik olurdu) Hadi kalk Bensu parise gidiyoruz.  Neler vermezdim be!
  
 Klasik Paris güzellikleri, kruvasan, makaron, ünlü fransız şarabı ve peynir çeşitleri..  ve birde sıcak çikolata..  Bunların hepsi beni büyülemeye yetiyor.. ( company dergisinin paris sayısı bu sevgimin üzerine gelmiş gibi)
Biraz araştırdım , dergileri karıştırdım.. Önceden bildiğim klasik paris'in  ilerisine gitmek istedim. Her zaman böyleyim. Kafelerinde oturdum zihnimde.. Gitmeden yaşayamazsın oranın ruhunu diyenlere inat  gitmiş gibi yaparak istediğim şeyleri hissedebiliyorum. Ne var yani sen gidemezsen orayı kendine getirebilirsin. Şaşırtıcı derecede gerçek hissettiriyor.. Kahve içip kruvasan yerken biraz hayal kurmanın ne zararı var ki??
     
Benim kahve ve kruvasan kahveltım. Ders çalışırken çekmiştim. Ne yapalım burada bu kadar oluyor
Bu da son derece basit bir kolaj çalışması, o an istediklerimin bir resimde toplanmış hali.. Paris'i eiffel kulesinden ibaret sanmak kulağa çok itici gelse de benim de her insan gibi en hayranlık duyduğum yapı o. Bütün duyguların mimarida buluştuğu bir yapı o seviyorum. Altta  biz. Üsste de bir yerden aldığım ve kendimize benzettiğim iilüstrasyonumsu resim.
  
Yaklaşık bir haftadır bir karar aldım. Bu hayalim için para biriktireceğim. Bir paris para biriktirme kutusu yaptım ve elime geçen bozuk paraları veya gezmelerimden artan paraları oraya atmaya başladım. Ve tabiiki bu hayalim doğrultusunda daha az gezmeye de karar verdim. Gezmelerimden artan parayı koyacağım dedim ya utandım.. Biraz fedakarlık Bensu.
       
Canım iki güzel şehir ya.. Bu yazım da böyle oldu. Paris'i benim gözümle yazmak istedim. Klişeye kaçtıysam affola.. Şimdilik elveda ama geri geleceğim tabii ki..
Kahvemi içeyimde erken uykum gelmesin. Yarın da okul var uyanmam zorlaşsın. Ne güzel ne güzel..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder