3 Şubat 2014 Pazartesi

TATİLİN SON GÜNLERİNDEN..

Bunlar son isyanlarım. Yakında siz de ben de kurtulacağız. Bir başlasın şu dersler ben bir sıkışayım... Düşündükçe büzülüyorum. Sabah zaten zaman geçsin, bir neler oluyor diye bakmaya gittim okula, bıraktığım gibi duruyor. Şimdilik zararsız. İlk haftanın kibarlığı ama sonraaa.. Tamam tamam susup başka konulara geçiyorum.

Kitap ayracımı çok sevdim.. Normalde dışarıdan hiç almam  en güzeli elde yapılanlardır diye düşünürdüm ama buna ne yazık ki karşı koyamadım.
Bu günler boşa gitmesin diye tatilin son alışverişini de yaptım. Çok pozitifim bu aralar hiç hayra alamet değil ama neyse.Sinema da ekledim üzerine. Karlar ülkesi filmine (frozen) gittik lise arkadaşım ile ne zamandır görüşmüyorduk buradan kulaklarını çınlatayım.. Kardelen bir animasyon filminde ağlayarak yine farkını ortaya koydu. Ama çok sevimliydi film ya.. Kayıp balık nemodan beri bir animasyon filmini sinemada izlememiştim. Yani anlayacağınız bayağı olmuş...  Kışın bu kadar gezmezdim ben ne oldu diye düşünüyorum. Bir gözüm döndü  bir şey oldu bana.. Yarın da geçsin de kendimi eve kapatıp ''soğuk hava'' playlisti yapıp film komasına gireceğim hahaha özüne dön Bensu aynen böyle..
Bir dizi yazısı daha yazmayacağım korkmayın  ama sadece bir süreliğine tabikii:))
Yine kısa bir yazı oldu.. Geri geleceğimmm..
sevgileeerrr..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder