2 Şubat 2014 Pazar

PAZAR UYUŞUKLUĞUNDAN NASIL KURTULUNUR?

Sıradan bir gündü. Canım hiç bir şey yapmak istemiyordu. Sadece  tuhaf tuhaf bilgisayarın ekranına bakıyordum. Ama sonra olmaz dedim pazar gününün bu kadar sevimsiz olması benim boş boş oturmamı gerektirmiyordu. Bunun üzerine kendimi zar zor dışarı çıkardım. Yasemin ile sahile gittik.Fazla oksijen gözümüzü döndürdü. Evde zombiye dönüşmüşüz de haberimiz yok. Hava da epey soğuktu. Ama iyi geldi. Üşümeyi seviyorum. Düşüncelerimi dinçleştiriyor. Öyle  yaz sıcağında olduğu gibi pelteleştirmiyor...


Sahil havası, güneşin aydınlattığı  deniz manzarasıyla yürümek beni kendime getirdi
Kahvesiz de olmazdı tabiiki.. Kahve her zaman yanımda.. uykusuzluğumda, canım sıkıldığında, alışverişte, ders arasında.. kahve olmadan ne yapardım bilmiyorum.
 karanlık resimler en favorim
Bugün pazarın sevimsizliğinden bunlarla kurtuldum. cumartesi gibi pazardı valla. Sahte güneşiyle keyifleriyle güzeldi.. Karanlıkta belli belirsiz tiplerimizle elvedaaa..
  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder