28 Şubat 2014 Cuma

NERELERDEYDİM??

Merhabaa... Teknolojik aksaklıklardan dolayı kaç haftadır yazamadım.. resmen ''black three weeks'' diye tabir edeceğim zor zamanlar geçirdim. Teknoloji o kadar hayati bir organım haline gelmişki gerçek kişiliğimi ''analog'' yaşam tarzında gördüm.. Sadece benim görmem ile sınırlı kalsa iyi olacak gibi duruyor.. Ayrıca her zaman bilgisayarın başında dura dura kilo alıyorsun derler  ya hiç de öyle değil asıl teknolojisizlikten sıkıla sıkıla yemek yedim.. Fenaydı.. neyse  konuyu yine dolandırdım durdum.. O kadar lafın arasında blogger yaşamımı ne kadar özlediğimi de yazmamışım onu da söyleyeyim de unutmadann:) Neyse esas gelelim bu kadar zaman neler yaptığıma... Okul yaşantımda sosyallikten ölüyorum desem tabiiki yalan söylemiş olurum.. Neredeyse dönem bitiyor ben hala aynı havadayım... Acaba bugün ders çalışmamak için ne yapsam? off zaman geçmiyorki... Hele havalar da kış mevsimi ile uzaktan yakından ilgili olmayınca milyon tane kahveli- sahil yürüyüşü planları yapılıyor... Nereye gitsem ne yesem? diye diye hafta da bitiyor.. Ama bugünden  tezi yok defterlerimi alıp üniversite öğrenciliği moduma döneceğim... Ayrıca müthiş büyük planlarım için para biriktiricektim hatırlarsanız.  Her gün yeni bir şeyler eklendiği için biraz eve kapanmam gerekiyorr.. ( iyi iyi temmuz havaları bitti çok şükür)  ek olarak her blog yazamadığım gün de yeni bir şey yaptım. Hiç dizi izlemedim ve kolaja merak sardım.. analog fotoğrafçılık hakkında yeni bilgiler edindim. Kahvecilerde yanıma defter almadığım zamanlarda peçetelere çiziktirdim.. ve her canım sıkıldığında uyudum böyleydi benim bloggerlığa  ara verişim..
 

Nasıl yaratıcı ya gözlerimi yaşarttı:)) Bir potterhead olarak kesin yapmalıyım..  Artık nasıl tepki alırım bilemem ama aklım kaldı resmen..  The boy who lived.. her zaman benimle
Hayatımın vazgeçilmezleri...  sahil ve kahve yanına her zaman yenmemesi gereken donut, hello kitty cafe den aldığım sevimli kurabiye.. ve yeni keşfettiğim edebiyat dergisi.. hello kitty cafeye de gidebildim sonunda... kendimi kaybettim. Bu kadar tatlı olamazdı..
Neyse benden bu kadar şimdilik.. uzun süreli ayrılışıma daha uzun yazarım diye düşünüyordum ama  böyle oldu.. hadi görüşürüzzz ( Yıllar oldu yazmadı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder