6 Şubat 2014 Perşembe

BAŞLANGIÇ: TATİL MODUNDAN KURTULMAYA ÇALIŞMAK.

Selamm.. Ben herkes tatildeyken dün ilk dersine girip bugün uyanamayıp okulu asan o kızım. Şaka maka millet tatil yaparken derslere girmeyi hiç istemiyorum ya. Tabii ben tatildeyken finallerine çalışan insanlara çok acıyordum. Bak şimdi ne oldu? Her güzel şeyin bir sonu vardır diyip mutsuzluğuma geri dönüyorum.
Bende her şeye inat  yeni kitaplar alip moduma devam edeceğim. (Konuyu başlığa uyduramama sorunsalı)
              
Elveda güzel hayat, Merhaba adını ingilizceden türkçeye çeviremediğim dersler..

Ayrıcaa dün kadıköye mektubumu atmaya gittiğimde her zaman kalbimde eşsiz bir yeri olan penguen'in ne zamandır istediğim bir kitapta indirim yaptığını gördüm. Noel baba'dan mektuplar.. Tolkien'in çizimleri, her yıl noel de oğullarına gönderdiği mektuplar gerçekten büyüleyici.. Kitabın öyle bir havası varki, okurken bir dağ evinde şöminenin sıcaklığını hissediyormuş gibi bir ruh haline giriyorum. Noel baba sürekli kuzey kutbundan bahsetse bile.. Neyse öyle işte yine bir hayal dünyasına daldım gittim.. Noel ışıkları, kitabın ciltli sert kapağı bana bir an İÇİNDE BULUNDUĞUM durumu unutturdu. Ben biraz daha okumaya gidiyorum şimdi hoşçakalın.(Yazar güya tatil modundan kurtulmaya çalışıyordu. Ama nerdeee)
        








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder