16 Mart 2014 Pazar

CUMARTESİ Mİ? -2

Yine bir cumartesi  mi? yazısında beraberiz. Böyle birden fazla aynı başlıklı yazı yazmışım gibi konuştum ama bu ikincisi daha.. Hiç sınavım, işim gücüm yokmuş gibi bugün biraz gezeyim ya dedim..(Salı günü sınavı var)
Böyle her şey iyi gidiyormuş gibi konuşuyorum ama gerçekten ülkece hiç güzel bir hafta geçirmedik.Hiç bir şey için umudum kalmadı artık. Nereye doğru gidiyoruz bilmiyorum. Ülkemde çocuklar öldürülüyor, böyle bir yerde ne insanlıktan ne de umuttan bahsedilemez. Hala moralim düzelmedi ama hayat devam etmeli diyorlar.. devam ettirmeye çalışıyorum bende elimden geldiğince.. Aslında içimden öyle şeyler yazmak geliyor ki kendime engel oluyorum. Bir konuşmaya başlasam inanın kimse susturamaz beni.
Neyse sınavlarla dolu  bir hafta öncesi son cumartesimde klasik bir şeyler yaptım yine.. Hayalimdeki cumartesiyi biliyorsunuz.. Bulutlu, ılık, her zaman bir yere gidilme ihtimali ile dolu.. Çünkü evde oturulan bir cumartesinin pazardan farkı yoktur.

Saçma saçma fotoğraflar çekmeye bayılırım. Güzel bulduğum vitrinleri çekmeyi de severim ayrıca .. Sepeti ile ne kadar  tatlı göründü o bisiklet gözüme anlatamam. Campfire hayallerimin assolisti marshmallow da mükemmeldi. Uzaylıya benzeyen bando takımı gün boyu başımı şişirse de tiplerini görünce tüm düşündüklerimi geri aldım. Çok ilginçlerdi.. Kahvesine kavuşan Bensuyu da unutmayalım.. Çok şükür..
 Tek eksiğim yeni bir oysho çoraptı. Başka hiç bir  eksiğim yoktu inanın ( burada random gülememenin eksikliğini yaşıyorum)
En zevksiz kısmı güzelleştirmeye çabalamak. Şekerleri yiyip bitirince  yine ders ile baş başa kalıyorum yani ne anladım ben bu işten off off şaka bir yana dört bir yanım vizeler ile kaplandı ya.. Sunumlu olanları düşündükçe  bir iç sıkıntısı  nasıl söylesem; neyse işte fena oluyorum. Böyleydi  işte cumartesim, imkansızlıklar ülkesinde mutlu olmaya çalışmam. Gidiyorum şimdi iyi gecelerrr..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder