23 Mart 2014 Pazar

VİZE HAFTASINDAN NASIL SAĞ ÇIKILIR?

Başlarda bu bloğu finallerden kurtulmamın şerefine açmıştım. İlk yazımın konusu da  yorulmuş zihnimden dökülen isyan cümleleriydi. Şimdi yine bir stresli haftada bloğuma ''vize haftası'' yazısı yazıyorum. Bu daha az isyankar daha rahat bir yazı olacak ama  sonuçta bir vize haftası.. ne kadar rahat geçebilir ki?  Hadi gelin bunu benim yöntemlerim ile konuşalım...

Vize haftası bahanesi ile delicesine şeker, çikolata tüketiyorum. Odam tam bir cephanelik görevi görüyor. Bazen ders çalışmaktan çok çikolata yediğimi farkediyorum. Zihnimi açıyor diye kendimi  kandırıyorum. 
Resimde de görüldüğü üzere bilgisayarda dizi  açıkken yanına notlar atılarak ''ders çalışıyorum'' izlenimi verilmeye çalışılmış. Amaç aynı anda pek çok işi bir arada yapabilmek. Bir yandan kahve içerken diğer yandan araştıma ödevimi tamamlayıp dizi izleyebilirim değil mi ama?? 
 
Yine bir kendinden geçmişlik. Tam sınavlarıma denk gelen kore dizisi sevdam beni çok güzel etkiledi sağolsun. İzlememek için müziklerini dinliyorum ders çalışırken çaresizce... Bu yeni favori dizim hakkında bir yazı yazacağım zaten, yazmazsam çatlarım.
Kulaklığım olmadan asla. 
 Ders çalışmaktan yorgun düşmeden bu haftayı tamamlamak istiyorum... Ama bu imkansız gibi bir şey biliyorum. Masa başında uyuklayacağım bu kaçınılmaz bir son ne yazık ki ...  Size playful kiss'ten tatlı bir animasyon ile veda ediyorum.  Benim gibi  Vize haftası maduru olanların sağ salim kurtulması dileği ile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder