28 Mart 2014 Cuma

SON ZAMANLARDA NEYE TAKTIM: PLAYFUL KISS

Son bir haftadır bu dizi ile yatıp bu dizi ile kalkıyorum. Ne oldu da bu kadar etkilendim diye sorup duruyorum kendime.. Bölümümden arkadaşım ezgi bile bana bu diziyi tavsiye ederken bu boyutlara geleceğimi düşünemezdi  o kadar etkilendim ki bloga taşıyıp tanıtım yazısı yazacak kadar... bloğumun tipi tanıtım odaklı olmadığından katlanacaksınız artık bana ne yapayım.. 
Baştan sizi dizinin yan etkilerine karşı uyarıyorum aşırı mutluluk verici özelliğe sahip.. izlersiniz falan bu ne böyle niye bulutların üzerindeyim ben böyle demeyin ( kim sebepsiz mutluluk bulmuş da sorguluyor acaba ben tabiiki) soundtrack albümünü ise hiç dinlemeyin.  O daha beter bağlıyor. Tanrım nasıl güzel yaa.
 
Dizinin konusunu kısaca(!) özetlemek gerekirse; Baek Seung Jo okulun en zeki ,en burnu havada çocuğudur. O hani de yıllardır ona aşık , biraz beceriksiz bir kız. O ha ni en sonunda Seung jo'ya tüm duygularını anlatan bir mektup yazmaya karar verir. Mektubu yazıp seung jo'nun  dolabına koyar. Seung jo ise tam ondan beklenecek türden bir davranış ile mektubu imla hatalarını düzeltmiş bir halde O hani ye geri verir ve üstüne onu herkesin içinde rezil ederek '' aptal kızlardan nefret ederim'' der Ben aslında burada bitirmştim olayı biliyor musunuz? Ama O hani pes etmedi. Kader de ağlarını hep onun isteklerine göre ördü. Yeni taşındıkları evleri  küçük bir depremde tuzla buz olunca babası ile o babasının eski bir arkadaşının evine taşınmak zorunda kaldılar. O hani evlerinin yıkılmasına hiç bu kadar sevinmeyecekti belki de, evin kapısının önünde ailenin büyük oğlu Baek seung jo yu görünceye dek. VAY CANINA diyorum burada bir insanın başına ancak bu kadar büyük bir talih kuşu konabilir.. Ama aynı evde yaşamaları bile soğuk, gram kendinden ödün vermeyen Seung jo ile anlaşmalarını sağlamadı.  Tabii bir noktaya kadar.. Çok koşturdu kızcağız bu soğuk oğlanın peşinden.. Neden bu kadar güzel gülen bir insan hep somurtuk durur he Seung jo? neyse sulandırmadan konuyu burada sonlandırıyorum. Alt resme geçelim:))

 
 Ne güzel bir sevgi..  Seung jo'nun en önemli özelliği tüm o soğukluğunun arkasındaki belli etmediği sıcaklık gerçek duyguları.. Hani'nin ise başladığı bir işi asla sonlandırmadan bırakmaması.. Keşke onun gibi olabilsem gurur hiçbir şeydir arkadaş O haniyi örnek alın.. Bu dünyada Seung jo gibi insanlar çok var.. Konuşmak için deveye hendek atlattığınız, dün yaptığını unutup her gün daha da soğuklaşan.. Dizi de bize diyor ki üstüne gidin elbet yumuşayacaktır.  HİÇ KİMSE ULAŞILMAZ DEĞİLDİR. vay be sosyal mesaj bile sıkıştırdım dizi yazımın arasına neyse ben sadece dizinin verdiği mesajı yazmak istemiştim. yani başka amacım yok.
   
Bir de  bu ayıcık olayı var.. Her bölümün sonunda  o bölümdeki en önemli olay bu şekilde gösteriliyor.. O kadar tatlı olmuş ki ama..  Ben bu sahnenin gerçeğine ölmüştüm dizide seung jo'nun yavaş yavaş erimeye başladığı nadir anlardandı.. Tenis antremanı sırasında ayağı burkulan o hani yi sırtına alıp taşıyor ( spoiler de vermeye başlamışsam yavaş yavaş...)

 
Tüm o mendeburluğuna rağmen seviyorum seni Seung jo..  Duygularını saklayan insan çekiciliği milyonuncu kez söyledim..  Asilliğe bak ya insan istese de nefret edemez
Her eve böyle bir anne böyle bir kaynana gerek arkadaşlar.. Böyle yanıma alıp bütün gün taşırım ben bu kadını ya tam çantada taşınmalık değil mi ama? Canım canım... Çok güzel de kılık değiştirir böyle 20 m öteden görsen tanırsın o kadar hahaah
Dizinin ilk bölümünden.. 
Aslında daha söylenecek çok şey var da yazarsam bu yazı hiç bitmez diye korkuyorum. Bu diziyi sevdim çünkü bana daha önce diğer izlediğim dizilerde bulamadığım sıcaklığı verdi. Aşkın insanlara zarar verdiğini düşünsem de iyi şeylere de neden olabildiğini gördüm. Bir meslek sahibi olabilmek gibi.. Herkese hayatının Seung josunu bulmasını dileyerek bugünkü yazımı noktalıyorum. Gitmeden küçük bir dizi playlisti de paylaşacağım sizin ile  tarzınız olmasa bile dinleyin. Mutlu olun..
-Playful kiss OST-
Kiss me
One more time (kim hyun joong namı değer seung jo)
Love and sorrow
Saying ı love you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder