8 Mart 2014 Cumartesi

KÜÇÜK BİR MUTLULUK LİSTESİ..

Merhabaaa.. Bu yazının taslağını kafamda oluşturduğumda bahar çoktan gelmiş gibiydi.  Ama gelin görün ki hava şu an yeniden montlara yapışacak kadar soğuk. Yazmaya heveslendiğim bahar temalı yazıma da ''başka BAHARA artık'' demekten başka çare yok.. Bu yüzden ben de rotamı son 3 günde oluşturduğum mutluluk listeme çeviriyorum..
1-  Okulumda tarifsiz bir güzellik.. Her baktığımda içim açılıyor, yanından geçerken de mis gibi kokuyor.. Ona artık Yeditepe'nin yeni güzeli diyebiliriz

2014 Yeditepe bahar güzeli..
2-Yatılı arkadaş partilerine bayılıyorum. Böyle çiçeğimle, böceğimle, pijamalarımla gidiyorum işte..  (imla hataları için çok özür)

3- Bunları yapalı çok da fazla olmadı..  Kardelen'in  kendi doğumgününde yaptığı ve benimde  ''hafif'' süslemesine yardım ettiğim bu cupcakeler dünün güzelliklerindendi.. Butik pastacılıkta stajımı Kardelen ve Alara 'nın yanında yapıcam zaten

4-  Kırtasiye çılgınlığımdan bir parça. Kitap ayracım eski olsa da yeni gözdelerimin yanına çok yakıştı. Renkli kalem koleksiyonu yapacak yaşı geçtiğime inansam da o kadar pastel tonlarında kalemi  görünce dayanamadım aldım.. Stickerlardan hiç bahsetmeyeceğim çünkü geride bıraktığım çeşitlerde de aklım kaldı. Sticker denince bir duruyorum.  bu büyülü dünyayı anlatmaya kelimeler yetmez.
Bir kaç gündür böyleydim işte..  çook büyük bir farklılık yaparak(!) bu yazımı kahve resmi olmadan noktalıyorum.. İyi gecelerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder