6 Mart 2014 Perşembe

GÜNLÜK HAYAT TEMALI YAZI..

Nolmalde yazdığım yazılar sanki hiç günlük hayatımdan izler taşımıyormuş gibi bir başlık atarak başladım bu yazıya ama blogumu oluştururken. ilhamım olan şey bu neredeyse.. Günlük hayatım ile şekillenen zevklerim, ilgi alanlarım.  İlk konumu tabiiki bitmek bilmeyen isteklerim ile açıyorum.Bir sürü kitap istiyorum yine ama kendime tepki olarak almayacağım. Çünkü kendimi sürekli aynı tip kitaplar ekseni etrafında dolaşan insanlar gibi hissetmeye başladım.(Ama gerçekte kitap okumanın ne olduğunu bile bilmeyen insanlar gibi) Yalnızca bestsellerlere bakan falan.. Burayı da sürekli bir isyan etme alanı gibi kullanmaya başladım ama... Bir diğer mesele de üniversitedeki güzel mi güzel derslerim. Elişi gibi bir dersim var böyle makaslı yapıştırıcılı.. Kendimi evde bu tarz ödevlerle uğraşırken ilkokuldaki iş eğitimi dersindeki gibi hissediyorum. Ama böyle yakındığıma da bakmayın tamamen görsele dayalı olduğu için tek eğlenceli dersim bu diyebilirim. Aklımda kalmıştı bunlar, günlüğüme saçmalamadan buraya yazayım dedim.. Yazmadan rahatlayamıyorum biliyorsunuz. Belki daha çok yazarsam, arınırsam saçma sapan kuruntularımdan;  insanlara gereksizce trip atmamayı da öğrenirim ne dersiniz? (çok anlamsızca oldu farkındayım ama içimde kalmamalıydı) 
   
Benim ki bir sorun blogu olmadığından daha fazla başınızı ağrıtmadan gidiyorum. birkaç gündür içmediğim kahvem ile dizilerimin keyfini çıkaracağım ders tekrarına başlamadan önce..  Ayrıca  en boş içerikli yazım olarak seçiyorum bu yazıyı..  Kapamadan son bir istek daha momiji istiyorum.. Her şeyi istiyorum; istemeye de devam edeceğim.. Sevgiyle kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder