16 Nisan 2014 Çarşamba

BAZI ŞEYLER....



 Yazıma bazı şeyler diye başladım çünkü son zamanlarda yaşadığım ve ilgilendiğim şeylerin adını koymaya korkuyorum. Bensu içinden çıkılması zor bir hastalığa düştü arkadaşlar.. Üstelik utanmayıp bunu yazıya döküyor.. Her şeyi hep aşırı uçlarda sevmesi ile tanınan Bensu bu seferde korecan oldu. Evet doğru duydunuz k-pop dinleyip mutlu olan bir Bensu var artık. Kabullenemiyorum... Size hayatıma ansızın girip, her yerde karşıma çıkan bu yeni takıntımdan daha önceki yazılarımda birazcık da olsa bahsetmiştim. Ama artık bütün boyutlarıyla göreceksiniz.. üzgünüm. Tüm korkum arsız bir fangörl olmam..
     
Onu daha önceki yazılarımdan da tanıyorsunuz.. Sadece sesini sevmeye çalıştığım insan kim hyun joong...  ama  ne yazık ki mükemmel de görünüyor..

       
Yeni yeni manga da okumaya başladım.. Hatta resimde görülen ''vampire knight'' bitti bile... Sevdim de ama bir de mangacı olursam hiç çekilmem gibime geliyor ya neden yine her şeyi aynı anda yapmaya çalışıyorum ki sanki.. Küçük sinsi suratıyla hyun oradan bana bakıyor zaten dedim ya yazının başında. bir şeye takmışsam her yerde mutlaka bana hatırlatacak bir şey olmalı... Kulağımda da kulaklık vardı o sıralarda..  anlamadığım dilde müzikler dinleyerek yeni dünyalar keşfediyorum.. Aferin Bensu.
Tüm albüm kapaklarını paylaşasım geldi şimdi... Aman Bensu diyorum sadece..  Seviyeyi koru... Müthiş şarkıların adamı ya gerçi hareketli şarkıları bana bile çok pop ama slow tercihim daima...


Araya göz dinlendirici (defterler sınavdan başka bir şey çağrıştırmıyor ama) bir resim atayım bari.. Ben yine her şeyi salıp saçma işlerle uğraşırken finallerin de kapıda olduğunu hatırlatmak istiyorum kendime.. Böyle de her şeyin farkında olan bir insanım ama işte... ilgi alanlarımı dizginleyemiyorum..


Çılgın hyun joong..
Gidiyorum ben fazla suyunu çıkarmadan yoksa burayı ölümüne resim ile doldurup kendimi daha fazla rezil edeceğim. Bu arada arsız bir fangörl olmuşum bile geçmişler olsun... Size iyi geceler:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder