25 Nisan 2014 Cuma

GÖRDÜKLERİM, YORUMLADIKLARIM, YAŞADIKLARIM

Bu yazımın konusu '' Üniversite hayatımdan inciler'' nerden esti böyle bir şey yazmak bilmiyorum ama sabah kalktığımda  aklıma ilk gelen buydu. Yazıya dökmeye karar verdim. Artık nasıl bir rüya gördüysem hatırlamıyorum..  NOT: Rüya hatırlayamamak dünyanın en berbat şeyi..
 Hepimiz biliyoruz ki üniversitelerdeki bazı alışkanlıklar, davranışlar herkes için ortak ama bazen bazı şeyler oluyor ki pes diyip görmemezlikten gelemiyorum. Ama hoşlandığım şeyler de var tabii.. Kendimi her zaman olumsuzluklardan ve olumsuz insanlardan uzak tutmaya çalışıyorum.Şimdi gelelim benim okul hayatımdan kesitlere..
1-Bölümümden bile olmayan ama ortak derslerde imza isteyen insanlar (Daha dur adını bile bilmiyorum..)
2-Önceden arkasından konuştuğu kişilerin şimdi kankasıymş gibi davrananlar (Bu durum bana ''sen bunları yap ama keşke ben ne söylediğini bilmeseydim'' dedirtiyor)
3-Uzun ders araları çamlıkta aşırı çay tüketimine mecbur ediyor. ve dersin vaktinden erken bitmesi de bunun için geçerli.. benim gibi çok çabuk acıkan birinin bazen öğleyi beklemesi çok zor olabiliyor..
4-Her sabah ''çantama neden kitap atmadım ki '' düşüncesi. Bunu sabahları kalkamayan arkadaşım için yazıyorum o kendini biliyor.. Ama allahtan artık ne zaman gelip gelmeyeceğini sezebiliyorum da hazırlıksız yakalanmıyorum..
5- Ders notları sorunu. Notlarımı en yakınlarıma bile vermem kafasında olanlar.. sanarsın ki gizli hazine saklıyor. En aklımın almadığı şeylerden biri  lafını bile etmem not mu ne? der verir geçerim
6- Malumunuz Yeditepe Üniversitesinde okuduğum için hiç ağaç, temiz hava sıkınıtısı çekmiyorum.Okulun en güzel özelliklerinden biri de bu bence.  Kalabalıktan sıkıldığım zamanlarda  ya da kafamın yine neye attığını anlamadığımda kendimi direk çimlere vuruyorum.. Kuytu ağaç gölgeli banklarda oturuyorum, müzik dinleyip kafamı dinliyorum.. Değişik resimler çekmekten de büyük keyif alıyorum. İnsanların verdiği huzursuzluğu en iyi uzaklaştıran şey doğanın kendisinden başkası değil.
 
Yine bir kafamı dinleme seansımda bu kedi bana arkadaşlık etmişti. pat diye masamın üzerine çıkıp bilgiçce takılmıştı orada bir süre.. çok tatlıydı.

Güneşin tadını çıkaran bir köpekcik :))
Ve bugün kü yazımın son resmi dersi beklerken çektiğim bir cam manzarası ..  Ne zaman çektiğimi hatırlamıyorum ama resim arşivimde bulunca koymak istedim. Yıllardır üniversite okuyormuşum gibi bir yazı oldu ama yine içimi döktüm iyi oldu. Neyse benden bu kadar şimdilik yine görüşürüz .. Saranghae..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder