23 Nisan 2014 Çarşamba

NİSAN BİTMESİN,SORUMLULUKLAR,VAZGEÇEMEDİKLERİM.

Ben bu aralar yine fena sıkışığım. Tabi her türlü koşulda rahatlığımdan ödün vermem o ayrı da.. beni asıl yoran şey beynimi kemiren düşüncelerim. Nasıl oluyorda bedenim hareketsiz kalırken düşüncelerim beni köşeye sıkıştırıyor? Bende  İşlerimi en son güne bırakma düşüncesinin verdiği korku ile harekete geçiyorum.  Sorumluluk almaktan nefret ediyorum. Çünkü yapmam gereken şeye öyle bir odaklanıyorum ki bu da beni depresyonik bir ruh haline sokuyor.. Neyse kafayı  iyice yemeden yine kendime özgü pasif sosyalliğimi korumam gerek. Şu an bu yazıyı yazarken bile yarın sabah nasıl kalkacağım diye içime içime üzülüyorum. Durum hiç iç açıcı değil anlayacağınız..  Bu ruh halimi bir kaç resim ile toplayacağım ama durun.

 Şok şok şok! Mutfağa girmeyen Bensu süpriz doğumgünü pastası yaptı. Hem de vegan. Bunu yapacağımı hiç düşünmezdim gerçi gırtlağım için üşenmem ama..  tabii birde  konu ırmak olunca işler değişiyor.. O da çok şaşırdı Gerçekten vegan mı diye soruyor. Gizlice içine bir şeyler katmış olabilirim belli olmaz.. ŞAKA ŞAKA  şimdi bunu okur falan sakata gelmeyeyim.

veee Hermonie'nin zaman döndürücüsü..  Kendimizi azkaban tutsağında falan hissettik bir an... Hala kendime alamadım ayrıca çok üzgünüm..

Hepimizin 2001 den beri tek hayali var oda Hogwarts kabul mektubunun evimize gelmesi değil mi arkadaşlar?? Biz çatlak potterheadler hep bunun bir gün gerçekleşeceğine inanıyoruz. Sadece bazılarımız bu hayaline daha çabuk kavuşuyor bu resimde gördüğünüzde tamamlanmamış mrs ırmak dalgın'ın kabul mektubu.. sonuçta mektubun nereden geldiği farketmez. ve bir gerçek var o benden daha önce kabul edildi. Sanırım yine fazla uçtum.. Kendi kendime mektup yollarsam şaşmayın..  Beyin bedava..
Buram buram Harry Potter kokan bu yazımı biraz da kore esintisi ekleyerek noktalıyorum. Allahım hiç değişmeyeceğim değil mi ben ya.. Hep böyle bir şeylere takıntılı yaşayacağım.. gizli kaçak diziler izleyip, her şeyi sallayacağım. Tamam tamam kabullendim artık. Bu resimle birlikte sizi kim hyun joong'un mükemmel danslarını izlemeye davet ediyorum.. ve daha fazla konudan çıkmadan vedalaşıyorum sizinle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder