5 Nisan 2014 Cumartesi

MEKTUP, BAHAR VE DAHA BİR ÇOK GÜZEL ŞEY..

Merhabaaa... Havaların dengesizliği ile değişen ruh halimden bildiriyorum;  mektup arkadaşlığım, k-pop ve yeni sezonun güzellikleri.. Hazır baharın gelişi ile okulu asmaya çalışan iç sesim.. Hepsi ile uğraşmaya çalışıyorum.
 
Uzun süredir beklediğim mektubum ptt engeline rağmen sonunda geldi. Ne zamandır içimde birileri ile mektuplaşma isteği vardı. Tamamen tesadüfi bir şekilde internette gezinirken  Morcivert şapkalı diye bir bloggera rastladım. Bloğunu çok beğenip ve onun da mektuplaşmayı sevdiğini görüp hemen iletişime geçtim ve bu sayede mektuplaşmaya başladık. Sosyal medyanın bu gibi geleneklerimizi öldürdüğünü düşünüyorum. Mektup ile karşındaki kişiyi hissedersin ama mailleşmek veya türevleri..  Neyse  bende hepsini kullandığım için fazla yüklenmek istemiyorum. Sonuçta hepimiz bir sistemin kurbanlarıyız öyle ya da böyle.. Bu resimde de mektubumun gelişini kutluyorum aklımca.. çoktan ıce coffeeye geçtim:))
Zarfın içinden çıkanlar.. çok şanslıyım gerçekten:) çok tatlı hepsi..
Sezonun ilk çileğiiii..( burada çığlıklarımdan bihabersiniz) Çileğin çıkmasından da anladım ki bahar iyice geldi artık.. havaları hiç takmıyorum.. ben mevsime bakarım..  Çileği de öyle severim ki ilk gördüğümde içim içime sığmadı
        
Ne zamandır HP ile ilgili bir şey paylaşmıyordum.. Küçük ama beni mutlu eden bir şey bu da.. Sosyoloji dersinde arkadaşım benim için yaptı da.. Derslerde sıkıntıdan yapılan çizimler favorimdir. Bu hep böyle.. ilkokul, lise.. En güzel çizimler sıkıldığında çıkar..
Ah Ah.. Kore sevdam hiç hız kaybetmeden devam ediyor.. Üstelik k-pop'a kaymış vaziyette.. Ben bu durumlara düşecek insan mıydım ya?  en azından k-pop için söylemeliyim ki  şu diziler olmasa açıp dinlemek aklıma bile gelmez yani.. Resimdeki de pek sevgili kim hyun joong..
Neyse şimdilik benden bu kadar. Çok yakında yeniden görüşmek üzere... Sevgiyle kalın






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder