1 Haziran 2015 Pazartesi

FİNAL HAFTASI SONRASI KAFA KARIŞIKLIĞI.

Uzun bir aradan sonra merhabaa... Tamamen kuş gibi hafifleyemesem de yine de finalleri atlattım çk sükür vvmmf... Yine cehennem azabının bir üst leveliydi çektiklerim. Bütlere kalmadım kalmayacağım inş.
Bir de bu final döneminde keşfettim ki ilk defa hunharca fotoğraf çekmemişim. Gerçekten hayretim şaştı.. Nasıl fotoğraf çekemeyecek kadar gözüm dönmüş ya da meşgul olabilirim diye düşündüm. Bloga fotoğraf bakarken dosyalarda  bir elin parmağını geçmeyecek kadar seçeneğim vardı.
Ayfon aldığım güne lanet ediyorum zaten.. Neyseki şimd kamerası düzeldi. Yoksa fotoğraf çekmek için elimi kıpırdatasım yoktu.


Neyse şimdi de büyük bir boşluk içindeyim. Çünkü sınav döneminde bunu yaparım at cebe, şunu da tatilde yaparım dediğim şeyler bir araya gelip bana sırıtıp duruyorlar bütün gün. Hepsi de ilkönce beni yap hadii dercesine bir yarış içinde... Ottokeee...
İlkönce yarım kalmış dizilerimi izlyorum ki kafam rahatlasın.. Bir yerlerde bişeyler yarım kalınca beynimi kurcalıyor çünkü... Sonra günlük tutma tarzımı değiştirdim artık kolaj cinsinde şeyler yapıyorum. Resim çiziyorum öyle. Bir de yarından tezi yok korece öğrenmeye devam edeceğim. Kelime ve alfabe öğrenmeyi de tekrar listeme aldım.




Yapacağım daha bir sürü şey var. Çinli arkadaşlarımın mektuplarını tamamlamam ve yegane mektup arkadaşım morcivert şapkalının aylar önce hazırladığım mektubunu göndermem gerek... Bu Haftadan sonra hepsini halledeceğim.

Ayrıca bu yaz  sosyal aktvitelerimi kendim yaratacağım çünkü sıkı bir para briktirme kampına soktum kendimi en yakın arkadaşımla planladığımız dev asya seyahati için bu şart..

Haziran'ın ortasında da dergide stajım var. Buraya staj günlükleri tarzında bir şeyler yazarsam şaşmayın.
Bu yazı resmen kendme not şeklinde oldu.
İzlediklerimi özetlediğim br yazıyla geri geleceğim.
Görüşürüzz..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder