11 Ocak 2014 Cumartesi

GÜYA TATİL MODU.

Ben tatile girdim diye erken söylemişim. Sınavlar bitti ya beyin kendini tatil moduna aldı hemen tabii. Bugün resmen ''ee Bensu hani tez ödevi?'' oldum kendi kendime ve bütün günü bilgisayar başında inekleyerek geçirdim. Birileri bana dinlenmeyi hak görmüyor anladım. Ama bu da haksızlık.Baş ağrılarım ve bitmeyen uykusuzluğum bir kaç gün daha benimle anlaşılan ( uykusuzluktan neden yakınıyorsam artık bütün gün ara öğün niyetine durmadan kahve içen ben değilim sanki) bugünden bir kaç kare; yani çalışıyorsam da o kadar sıkılmadım her zaman eğlencelik şeylerim vardır sağımda solumda
Neyse bugünlerde geçecek o zaman yine tatilden sıkılıp '' of bu ne ya ne kadar uzadı yine bu tatil'' diyeceğim adım kadar eminim çünkü tatilleri hiç sevmem. Garip olduğunun da farkındayım çünkü bunu söylediğimde insanlar genelde ''deli misin sen?'' bakışlarıyla beni korkuturlar. Ama öyle 1 hafta yetmedi 2 hafta yeter bana ama bizim okul sağolsun bizi çok sevdiğinden mi diyim artık, 1 ayı dolu dolu bize vermiş.  ( burada bir homurdanma) bu da bana daha çok ''izlenecek'' ve ''yapılacak'' listeleri çıkartmam için şans verecek. Şu listelere de ayrıca bir başlık açmam gerek. O konulara bir girersek vala ne siz sağ çıkarsınız ne de ben. Neyse size iyi geceler dileyip ben biraz günlük yazmaya gideceğim şimdi.Günlüğüm buradan daha fazla saçmaladığım sığınağım. yazmaktan asla bıkmam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder