16 Ocak 2014 Perşembe

ŞU SIRALAR.

Ben bu aralar tamamen tatil modundayım. Öyle bir salınmışlık var ki üzerimde anlatamam. Sadece dizi izlerken elim boş kalmasın diye bir şeyler almaya çıkıyorum dışarı. Bugünde bir taraftan sınav sonuçları için obsyi kontrol edip dururken bir taraftan da hunharca dizi izledim. sherlock'a başladım dün. Aman tanrım ne güzel diziymiş o öyle ya.. Sherlock holmes'i film olarak  izlemiştim ama dizisi daha bi güzel çıktı. Sherlock tam istediğim dozda manyak  çok sevdim onu.. Ayrıca pretty little liars ve the originalsı da unutmamak gerek. Klaus'dan sağlam bir ingiliz aksanı aldıktan sonra bir kaç çizimsi bir şeyler yaptım. Bütün günü boşa atmak istemedim anlayacağınız. Ama elim yosun tutmuş en son 11.sınıfta bir şeyler çizdiğimi hatırlıyorum. Hep çizerdim oysaki güzeldi.

  
Önce dizi alışverişi.
sonra dizilerr.. (sherlock'u görebilirsiniz)
ve çay saati the originals eşliğinde..
Bu da çizimlerimden ilki.Son 3 gündür illüstrasyonlara merak saldım. Çizerler araştırıp duruyorum. Resimde üstteki resim orjinal lizzy stewart'a ait. Alttakini ben çizmeye çalıştım. Biraz daha fazla boyam olsaydı da daha farklı renkler yapsaydım. keşke. Aslında suluboya yapacaktım ama üşendim.
Bu resmi de Gemma correll'den  alıntı yaparak çizdim.  Buradaki görülen her bir suratın dahil olduğu bir grup vardı. Kedi sevmeyenler, kahve içenler, hala hotmail kullananlar gibi vb.. Çok hoşuma gitti.
Bunlardan sonra yorulan gözlerimi dinlendirmeye gidiyorum. İyi gecelerr (Amannn nasılda yorulmuş gibi konuşuyorsam böyle)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder