23 Ocak 2014 Perşembe

GEZGİN VE ALIŞVERİŞKOLİK.

Depresyonik hallerimi bir kenara itip kendimi gezmeye ve yeni bir şeyler almaya verdim. Alışverişkolik olduğumu kelime anlamıyla kabul edebilirim. Ama gerçekte ellerim kollarım dolana kadar alışveriş yapmam. Yalnızca o gün beğendiğim parçaları alırım. ve alışverişimi günlere bölerim. Böylesi daha güzel geliyor. Neyse son 3 günümden resimlerle kendimi nasıl yenilemeye çalıştığımı anlatacağım şimdi.
Küçük bir oysho alışverişi. Oyshodan alışveriş yapmak beni o kadar rahatlatıyor ki her şeyini çok seviyorum.Özellikle çoraplarını.. Hazır bu kadar da indirim yapmışken bir girip bakayım dedim. Demez olaydım. Çok şükür ki sadece bunlarla çıktım. Oysho ihtiyaç dinlemiyor.
Her yerde starbucks.. Kahvesiz alışveriş olur mu hiç? City's starbucks en sevdiklerimden
Beşiktaştan bir kare. Akşamüstü saatlerini seviyorum. Hava da limonata gibiydi o gün.
 Rozet çılgınlığı.. Rozet almayalı bayağı olmuş. En son ortaokuldayken almıştım. Hey gidi...
Irmak ile kadıköy gerekli şeylerden.. İzlediğim ilk ve tek anime KİMİ Nİ TODOKE. Çok sevmiştim ben kazehayamı ya.. Neyse mangasını görünce hemen almak istedim. Ama kendime engel oldum . Okumam gereken onca kitap varken olmazdı. Böyle de iradeliyim.
Bu da bugünden.. Mozaik kafe.. Çok güzel saatlerdi.
Mekandaki en güzel şey buydu belki de .. Büyük cam bir masa ve camın altına iliştirilmiş yüzlerce not. O masaya her oturan duygularını, fikirlerini yazmış.. Renkli kağıtlar, peçeteler., resim çizen bile vardı. Çok hoşuma gitti.
Bu da kafeden başka bir ayrıntı. Melek figürü.. Bayılırım meleklere..
Çok uzun bir yazı oldu farkındayım. Ama benim de böyle bir yazı yazmaya ihtiyacım varmış demekki .. Sevgiyle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder