16 Temmuz 2014 Çarşamba

MEKTUP ARKADAŞLIĞI, KORECE ÖĞRENİYORUM...

Selamm...  Temmuzu yarıladığımız bir çarşamba gününden bildirmeye geldim. Son üç günde bana sıcakları bile unutturacak güzel şeyler yaşadım. Daha önceki bir yazımda da bahsetmiştim mektup arkadaşlığının güzelliğinden, Yine her seferinde diyorum ki iyi ki  ''gerçekten'' yazabileceğimiz insanlar var. Bende geçtiğimiz cumartesi sabahı uyanır uyanmaz hoş bir süprizle karşılaştım. Mektubum gelmiş beni bekliyordu. Bu heyecanı herkesin yaşaması gerektiğine inanıyorum. Çok başka bir his çünkü. Neyse yine dallandırmadan budaklandırmadan.. Fotoblog olarak devam etmek istiyorum postuma..
 Güzel bir başlangıç. 


Son bir haftadır da  Korece çalışmaya başladım. İlkönce hangıl alfabesini öğrenmeye koyuldum. Aynı resim çizmek gibi öyle eğlenceli ki.. latin harflerinden bıkmışım çok düz değil mi sizce de? .. Alfabenin içine girmeden gerçekten dünyanın en zor şeyi gibi duruyordu. Karışık, anlamsız çok farklı.. ama harfleri eşleştirmeye başladıkça öyle olmadığını gördüm. İngilizceden daha kolay olduğunu söylüyorlar.. Daha  yeniyim Korecede ama bence de Korece ile  Türkçe'nin yapısı birbirine benzediği  için İngilizceden daha kolay öğrenilmesi  mümkün. İngilizcede zorlanmamızın sebebi başlı başına grameri değil mi?  zaten. ve kelimelerin yazıldığı gibi okunmaması. Korece de bunların hepsi daha kolay. Hem de bana eğlenceli geldi. Böyle başladım işte.
Şimdilik benden haberler böyle.. Kendinize iyi bakınn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder