25 Temmuz 2014 Cuma

WRECK THIS JOURNAL -1, BENTO PİKNİK -2

Merhabaaa.. Son günlerde yine yeni uğraşlar peşindeydim. Yeni aldığım ve önceki yazımda da bahsettiğim wreck this journal da bunlara dahil. Hala mektup arkadaşlığına takmış durumdayım. Şu an materyal biriktirme aşamasındayım çünkü yeni koreli penpallar buldum. Ayrıca post crossing için de durmadan kartpostal peşindeyim. Evde olunca böyleyim yani değiştiremiyorum. Bugün de 1 haftalık dinlenmemi bitirdim ve dışardaki dünyaya açıldım. ( Ne dinlenme ama geçen hafta ne yorulmuşsam market dışında bi yere gitmedim ) ırmakla ikincisini düzenlediğimiz bento pikniğimizi yaptık.(büyük bir etkinlik bu sadece iki kişilik) Bu seferki british-japan karışımıydı biraz ama çok eğlenceliydi yine.. Doğayla iç içe wreck this journal yapmak. seviyorum böyle şeyleri.. Yaprak koleksiyonu yapacağım yakında bir o eksik.
Wreck this journalın mantığı tam benlik. Amaç günlüğü/kitabı kendi stilinle mahvetmek. Mahvetmek yaratıcılığını ortaya çıkarmak için kullanılmış bir sözcük gibi.. Ne kadar eskitebilirsen ne kadar kendinden bir şeyler katabilirsen kar..  Bu kitap aldığımdan beri bende ''bugün
 ne yapsam acaba?'' isteği uyandırıyor. Sıkılmana imkan vermiyor. Çok güzel bir şey. Tam bir koleksiyoncu işi..  ne zamandır istiyordum.  Kerı Smıthciğime teşekkür ediyorum cep boy wreck this journal çıkardığı için everywhere olması daha güzel tabii
Bunu ne amaçla yaptığımı bilmiyorum. O an çay içiyorumdur aklıma esmiştir. Anlık oluşumları seviyorum. O an ne istersem yapmayı.. Daha tamamlanmamış bir sayfa ama koymak istedim.
Resim tamamen doğal olup Irmağın tasarımıdır. Yaprakları beraber bulduk.. Ne şartlarda yapıldığını bilmiyorsunuz. Yüzde yüz organik.(bunları yazarken kendimden soğudum)

En çok özendiğim sticky sayfam. Bütün stickerlarımı yapıştırmaya kıyamadım. Yenilerini alınca genişleticem bu sayfayı..
vee işte ikincisi gerçekleşen bento pikniğimiz. Valla ellerine sağlık ırmakcık capon usulu pilav milav zoğan halkası derken.... NE KADAR HIZLI YEMİŞİZ olduk. Önce-sonra fotoğrafı paylaşmayı isterdim ama şimdi yok olmaz  . Bu arada geçen Bento piknik yazımda dert yandığım chopstick skillerimi geliştirdim. Çok şükür ya bu çok içime oturmuştu. Düşünün bir yerde karşıma ''biasların gibi yemek yemek ister misin? gibisinden bir şeyler bile çıktı. Chopsticklerle karşılaştığim an allah kahretsin dedim. Bu gün fena değildim işte ırmak geçer not verdi adjfj özlü bir söz patlattım bunun üzerine '' Sonradan öğrenilen her şey geliştirilmeye açıktır'' artık nasıl dolduysam satırlarca chopsticklerle ilgili yazı yazdım. BİASIN GİBİ YE OFF.
Bu pilava nasıl kıydık hala anlamış değilim. Irmak benim için exolu pilav yapmış ya gözlerim doldu. Uzun bir süre konuşamadım. Şaka tabiiki silip süpürdük ne duygusallığı.. Ama çok mutlu oldum gerçekten. Düşünüldüğümü hissetmek beni çok mutlu ediyor..  Çok güzel.
Benden şimdilik bu kadar yeni wrecklerle geleceğim yine.. Irmakta belki açtığı bloğuna yaptığı wreckleri koyar diye umuyorum. Yazsın artık. Beklemekten soldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder