10 Temmuz 2014 Perşembe

DREAMCATCHERS..

Merhabaaa.. bugün tek bir şey üzerine yoğunlaşacağım. Bundan sonra da arada seri yazılarımın dışında böyle tek atımlık (one shoot benim favori kelimem) konular yazacağım. ilk one shoot konum: Dreamcathers...
Dreamcathers yani rüya yakalayıcılar (Düş kapanı kulağıma hitap etmiyor da pek) ile yine bir k-drama sayesinde tanıştım. Dizide gördüğüm bu nesne beni öyle büyüledi ki bende biraz araştırdım ve bir yazı yazmayı düşündüm. Zaten  nasıl göründüğünü hepiniz biliyorsunuzdur ama ben biraz efsanesinden de bahsetmek istiyorum. Kollarda bacaklarda dövme, evlerde pencere süsü, çantalara anahtarlık olan bu güzel sembolün bir de kendine özgü hikayesi var ve bu hikayesi maddeleştirilip ticari ortama atılmasından çok  daha önemli  benim için.. Rüya yakalayıcılar aslında bir kızılderili efsanesinden geliyormuş.. Efsaneye göre bu  rüya yakalayıcılar iyi rüyalara rehberlik etmesi için kişinin yattığı yerin tepesine asılırmış.Rüya yakalayıcılar kötü rüyaları hapsedip iyi rüyaların ağından geçmesine izin verirmiş.. Ben de rüyaların gizemiyle çok ilgilenirim. o Yüzden çok hoşuma gitti.  Huzurlu bir yanı var rüya yakalayıcıların.. Rüzgarda, sallanan tüylerinin uçuşması falan.. neyse niye böyle romantikleştiysem..

İzlediğim diziden bir kare The heirs..


1 yorum:

  1. Bunlara bayılıyorum ♡ Takipteyim :)
    Bana da beklerim ^^
    Bloğum nurunrenklidunyasi.blogspot.com :)
    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil