6 Temmuz 2014 Pazar

YAZA KATLANMANIN YOLLARI

Annyeonghaseyo!!

Bir korece selamlamam eksikti onu da yaptım ya çok rahatım.. Bir süredir sıcak havalara katlanmanın yollarını aramaktayım. Dışarısı sıcak diyip evde otursam deliriyorum.(Asliında bunun daha doğrusu dizilerim var kim dışarı çıkacak şimdi) Dışarı çıksam bir türlü, iki adım attığımda ter içinde kalıyorsun.. Nefretlik bir durum. Yaz oldu mu ülkeyi terk edip yağmurun ve soğuğun olduğu bir yere kaçıcam artık yetti:( Paris olur londra olur ahhh... Neyse ben de bu böyle gitmez her gün sıcağa küfredip duracağım mı diyip, dizi izlemek dışında farklı yollar aramaya başladım. Dizi izlerken zaman mis gibi geçiyor ama gözlerim küçücük kalmış aynaya baktığımda şok oldum geçen gün. Şok oldum derken tek tepkim şu oldu: ''İnanmıyorum gözlerim sanki biraz küçülüp çekilmiş mi?? Aynı koreliler gibi yaşasınn'' Tam bir ibretliğimn...  Şimdi de kendi tarzımda bir kaç şey yazıcam buraya kim bilir yin ne abukluklar yapıcam allah bilir..
1-Yaz atıştırmalıkları: Dondurma, pancake, kahve
Ne kadar boğazıma düşkün olduğumu biliyorsunuzdur artık. Özellikle tatlı, kahve ve o tarz şeyler yazın da en işime gelen tarafı dondurma ve buzlu kahveler... sadece bunlar için bile seni sevebilirim yazz..



Dondurma yerken reelim..
2- Etkinliklere katıl
Bana kalsa etkinlik dediğim şey basit bir şekilde filme gitmek bile olabilir.Hem ne güzel sinema salonu sopsoğuk olur şimdi mantığıyla ama işi bu kadar basit tutmamak lazım. Benim etkinlikle kastettiğim biraz farkındalıkla, sosyal sorumlulukla ilgili faaliyetler geçenlerde arkadaşımla lgbt pride yürüyüşüne katıldık. O kadar renkli, eğlenceli, müzikli bir yürüyüştü ki, polis dibimize girse bile gölge düşüremedi( hayret)


 

Yürüyüş bir nevi kıyafet balosuydu. Rengarenk insanların güzel dünyası.. Her zaman yanınızdayız.
3- İlgi alanlarına yönelecek zaman fazlalığının olması    

3 ay gibi bitip tükenmeyen bir zamandan bahsediyoruz. Her günüm acaba bugün ne yapsamda çöpe gitmese diye düşünmekle geçiyor. Bende dışarıda vakit geçirmediğim zamanları, evde kolaj yaparak geçiriyorum. Bazen resim yapıyorum bazen de durum yazıları yazıyorum. Sonra okuduğum da ya '' ne berbat bir haldeymişim'' ya da '' ne mutluymuşum'' falan diyorum ikincisi pek olmuyor ama neyse... Genelde mutluyken yazı yazmam çünkü.. 

    



ve son olarak maddeleştirmeyeceğim bir şey daha var.. instagramda bir kızdan görüp özendiğim k-pop odası yaratma çalışmalarım sürüyor.. bu en son ki hali :))
 
Benden şimdilik bu kadar.. Bir sonraki yazımda görüşürüzzzz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder