10 Haziran 2014 Salı

EXO MİRACLES IN DECEMBER ALBÜM İNCELEMESİ


Aslında bugün farklı bir yazı yazmayı düşünüyordum. Ama acil durum güncellemesi yapmamı gerektiren bir şey oldu. Exo albümüm beklediğimden çok önce geldi. Ben hala daha bir haftası var diyip evde kendimi  bir koltuktan diğer koltuğa atıyordum falan.. Ama sabah kargo geldi ve şok oldum neyse ölümcül bir tepki verdim zaten oraya hiç girmiyorum. Bugün fazla müzikal bir anlatıma girmeden bol resimli bir albüm yazısı yazacağım. Umarım ilk albüm yazım ''ilk ve sona'' dönüşmez adjdj

Bizde niye böyle kapaklar yok. Hadi bizi geçtim hayalperestim de bu kadar da değil ama Amerikada, Avrupada bile böyle kabartmalı görseli iyi kapaklar görmedim. Paraya mı kıyamıyonuz he cimriler asdff. İki poster koyarsınız albümün içine bitti. EXO abilerinizin albümlerine bakında biraz ders alın (ABİLERİNİZ) karton kutulu albümler my fav zaten.
İşte her şey ben Baekhyun illüstrasyonu çizerken başladı. Sabah yeni kalkmış  kendimi oyalamaya çalışıyordum. Ayy albümüm gelse ne güzel olur diye de içimden  geçiriyordum. Birden kapı çalmasın mı? (Hemen üstüne değildi anladınız siz orayı) Bir baktım annem elinde torbayla gelip ''Bu sanaymış'' dedi. Gerisini hatırlamıyorum. Ne yaptım ne ettim. Nasıl açtım. Gözlerim karardı sanırım assdd neyse bayağı bir dramatikleştirdim. Geçiyorum.
Kitapçığın sevimliliği.. Kitapçık da değil. KİTAP GİBİ KİTAP. Bayağı görselliğe dalıp gittim. Biraz albümün içeriğinden de bahsetmek istiyorum. Miracles in december exo'nun özel bir kış albümü. Şarkılar daha ağır tempoda, ve christmas temalı..  Yan bir wolf bir growl gibi şarkılar bulamazsınız miracles in december albümünde. Zaten albüme adını veren şarkı canıma okuyalı çok olmadı. Exo'nun en damar şarkısı bana göre... Albümün çin ve kore olmak üzere iki versiyonu bulunuyor. Daha çok bir vokal albümü olduğundan,  şarkılar Çin versiyonda chen ,baekhyun,d.o kore versiyonda ise chen, luhan ve baekhyun tarafından seslendirilmiş. Albümde favorim christmas day.
Sevgili sendercim bu güzel sehunnie kartı için ne kadar teşekkür etsem az diyip bu e- bay göndericilerinin(özellikle kore ve çin)  ne kadar düşünceli olduğunu da eklemek isterim. Mutlaka bir hediye bilmem ne gönderiyorlar. ben de burda hoştirik oluyorum.

Bu da yavrucaklarımın toplu bir resmi.  Yaz sıcağında christmas albümü dinleyerek size veda ediyorum.. Kendinize iyi bakınn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder