14 Haziran 2014 Cumartesi

GEZİYORUM -1 // GÜNLÜK HAYAT


Merhaba yine geldimmm... Son bir haftadır sonbaharı anımsatan havalardan sonra yaz artık gerçekten geldi diyebiliriz sanırım. Tabii ki yine memnun değilim bu durumdan.. Güneş sürekli tepemde yakıyor, terletiyor hoşlanmıyorum. Ama yaz akşamları o limonata gibi havada bir yerlere gitmek, gezmek gerçekten mutlu ediyor beni.. Bugünde evdeki kolaj yapıp, dizi izleyen halimden kurtulup biraz gezelim dedik arkadaşımla aslında amacımız biraz farklıydı ama neyse..

Bu geçen haftamın bir  özeti paylaşmamın nedeni; Ezgi'nin doğumgünü için yaptığı pastayı göstermek istemem. Kız yetenekli:)
Geliyorum gezi fotoğraflarıma; Bugün Exo pikniği var diye diye bu işlerle hiç alakası olmayan bir arkadaşımı beraberimde ortaköye sürükledim. Ama sonuç: Tam bir hüsrandı. Neden çünkü Bensu tam bir dikkatsiz. O kadar heveslenmştim ki alalala exo fanlarıyla tanışcam diye piknik ertelenmiş ben görmemişim.. Aynı saatlerde exo'nun wuhan da konseri vardı.  Resimde  ki kart da bir görevliye ait sanırım. Benim olmasını deli gibi isterdim neyse..  
Ortaköyde Destan  kafe..  Manzarasıyla acayip huzurlu bir atmosferi vardı. Denize karşı büyük bir mutlulukla doldum.
 Ortaköyde dünyanın en güzel merdivenini buldum.  Harry potter daha ne olsun.

Yıldız parkı.. Yaseminin bana dediği gibi tam bir ağaç anneyim.. Ağaçlar kesinlikle en huzur kaynağı  listemin başında yer alıyor.. Doğayla iç içe olmak, tüm negatif enerjini alması.. güzel şeyler bunlar..
Bir de pirinç keki yaptım... Doğuştan koreli olmasam da onların yiyeceklerini çok seviyorum ne yapayım. Pirinç keki hayatıma k-dramalardan giren bir şey..  Kamerayı biraz kaydırmışım çekerken ama olsun siz görüntüye bakmayın. Yapın ve deneyin tadı gerçekten çok hoş. 
Fan yapımı olan bu resmi o kadar sevdim ki yazımın kapanışını bununla yapmak istedim.. Sevgi dolu lider  Suho.. saranghaee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder