27 Haziran 2014 Cuma

K-WORLD (DANS) FESTİVALİ!!


Bir k-pop dinleyicisi olarak gitmediğim bir  bu kalmıştı sanırım.(!) Gerçi k pop dinlemeye başlayalı çok fazla olmadı ama koreceden başka dilde şarkı dinleyemiyorum artık. ARA SIRA ingilizce (böyle diyeceğimi hiç düşünmezdim) k-world  dergi de bir etkinlik düzenlemiş gittik gördük arkadaşımla ortalıkta gezindim fotoğraf çektim. Daha çok Exo Turkey standının orada takıldım.(Gitme amacım neredeyse buydu) gerçekten her tarafta k-pop gruplarının posterlerinin ,ürünlerinin olduğu güzel bir gündü. Ve oldukça kalabalıktı.500- 600 kız (ben erkek olarak sadece koreli gördüm valla onlarda fanboy olarak takılıyorlardı)  Fakat O kadar insanı bir araya toplamışlar ama bir havalandırmayı çalıştıramıyorlar.. Koskoca kültür merkezi. cık cık. Neyse olumsuz konuşmayacağım yine dırdırlanmayacağım. İstanbulda k-popla ilgili bir şey yapmışlar sevinip susacağıma.. Tamamen olumlu bir yazı olacak bu. İlk defa.. Başlıkta da dansı özellikle parantez içine aldım çünkü biz dansa kalamadık. Biraz amaçsız oldu ama bol bol resim atıp bunu telafi edeceğimm..

Exo Turkey standının bir bölümü. Krisi de andık orada..
Fanların çeşitli  k-pop gruplarına hazırladıkları  afişleri çok güzeldi.. Resimdeki CN blue
Exo Turkey  standıııı.. Resimlerin içinde boğulma zamanıı böyle ortamlarda içimdeki canavar fangörl ruhunu engelleyemiyorum. Sonra bir düşünüp 'ya bir dursana senin yaşın kaç?' diyince geçiyor. Buz piremsesi xiumini ırmağa almak isterdim:(( gözü yaşlı bıraktık
arkamızda
Çeşitli k-pop standları çıldırmamak elde değil. Hamam gibi sıcak salonu 3- 4 kere turlamışızdır rahat. 
Geldik esas bütün her şeyin başladığı yere..  Dünya gözüyle bir  Luhan-Kai maketi görmüşüm hiç susamayacağım.  Dönüp dolaşıp geldiğim yer yine luhanın yanıdır diyorum.Beni luhanın kendisini görmekten bile daha mutlu eden EXO TURKEY ekibine de buradan teşekkürlerimi yolluyorum. İyi ki varsınız kızlarr:))
Görmemişlerin maketi olmuş yanından ayrılmamış. Arkadaşım ırmakla telepati kurarak giydiğimiz t-shirtlerimizle günün kapılı seçildik bu arada, her yerde ikiz ikiz geziyoz. Baozi-xiaolu stayla.. Yine aşırı  K-terminolojisiyle konuştum.. AFFOLA
Baozi-oje-chen-yorgunluk- resmen etiketledim.

 ve günün sonunda en sevdiğim luhan kartına kavuştum. Sıcakta o kadar çok araç değiştirdik ki soluğu komşufırında aldık.Yorgunluk yemeği diyemediğim kadar az şey yedim..
Size bu resimle ve kocaman fangörl kalbimle veda ediyorum. Yazıda çok fazla k pop ve fangörl kelimesi kullandığımın farkındayım. Bir süre bu ikisinin geçtiği bir yazı yazmayacağım. (tabii durabilirsem) kendinize iyi bakınn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder