18 Haziran 2014 Çarşamba

EXO FANMEETING


Merhabaaa... Bir önceki yazımda bahsettiğim iptal olan exo pikniğine gittim dün.  Başlığı da niye fanmeeting diye attıysam... İngilizcenin karizmatikliğinden yararlanmak istedim heralde... Yıldız parkı yollarına düştüm yeniden allahtan orası ağaçlık sıcağı hissettirmiyor.. Neyse aynı şeyi sevdiğin insanlarla vakit geçirmek çok güzeldi. Sonuçta konu ortak olduğu için birbirini daha iyi anlıyorsun. Aynı şeylere gülüyorsun.. Yeni insanlar tanımayı da çok seviyorum zaten konu bir de exo olunca... keyfime diyecek yoktu.

Tam piknik atmosferi... Üzeriinde exo yazan elmalı tartı unutmayacağım.. Yazın tadı çimlerin üzerinde çıkarılır. Güneş üzerime yapışmadıkça her şey güzel..
Cennete düştüm sandım bir an resmen.. Exo polaroidleri, fan yapımı stickerları ne ararsanız vardı. Masaya yaydık hepsini ve karıştırmaya daldık. Sehunlar havada uçuştu. O anın güzelliğini size anlatamam..
''we are one'' EXO TURKEY
Günün getirdikleri..
Kır kahvesinde gün sonu yorgunluk yemeği
Bu da bugünden veda resmi olsun  diye ekledim. Kahve ve  günlük muhteşem ikili her zaman.. Haftanın sonunu mutlu ve bol kahveli geçirelim.. Kendinize iyi bakın, yine geleceğimm:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder