4 Haziran 2014 Çarşamba

TATİL UĞRAŞILARI -1

Merhabaa..  Bir süredir sıkıntılı durumları yazdığım bloğuma bundan sonra yaz rahatlığı hakim olacak. Bu kadar boş zamanın içinde artık nasıl olurum bilmem ama kendime göre aktiviteler yaratmaya çalışacağım. Her zamanki kuralım sosyalliğin içinde asosyalliğe uyarak tabiiki.. Son bir haftayı da kolaj yaparak müzik dinleyerek geçirdim. Yine yeni bir diziye başladım adı 49 days. İzlediğim diğer dizilerden farklı bir konusu var. Amerika yapımı göçebeye benziyor birazcık İnsanın bedenine başka bir ruhun girmesi hadisesi var burada da tabii  ama tamamen farklı bir işleyişle.. Neyse şu dizilerden bir sıyrılalımda esas konuya gelelim;

Yeni bir kolaj defteri yapmaya başladım. İçeriğini söylemiycem çünkü 'yetti be artık fangorllüğün' diyip beni kovabilirsiniz. Ama dikkatlice incelerseniz  anlayabilirsiniz. Böyle bir şeyleri kesip kesip yapıştırıyorum işte.. rahatlatıyor falan , zamanda güzel geçiyor. İşsiz kaldığınızda yapın siz de öneririm:))
Bu da bir sayfası..  Daha önceden çizdiğim karikatürümsü şeyleri de artık kullanmadığım defterlerimden kesip yapıştırdım.

Klasik bir yaz günü manzarası.. Bu tip resimleri bloğumda sık görebilirsiniz bundan sonra.. Çünkü ıce coffee mevsimini çoktan açmış bulunmaktayım.. günlüğüm ve kulaklığımda  her zaman ki gibi benimleler. Yaşasın durağan yaz aktiviteleri asasd (güneşe çıkmadan başına güneş geçmiş gibi hisseden yazar)
Taaa final zamanında aldığım ama okuyamadığım mangam. Küçük bir sırrı var;yaoi manga.  Arkadaşım söylemese ot  gibi okuyacaktım. Neyse yaoi de ney diye merak ederseniz araştırın bir. Şimdi söyleyemem burda. Bir başlayayımda bir kaç gün idare etsin.
Benden şimdilik bu kadar..Sizlere sıcakta kavrulmayacağınız smootie serinliğinde bir hafta diliyorum..
Kendinize iyi bakınn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder