1 Haziran 2014 Pazar

FİNALLERDEN SONRA KENDİNİ DOĞAYA ADAYAN BİR BEN.


Sonunda bütün sınavlar bitti. Gerçekten 2 haftadır beni çıldırdıp, kendimi jiletletecek duruma getirten ödevler ve türlü türlü eziyetler sona erdi. Oysaki etrafımdaki insanlara sorsanız aşırı sakin olduğumu söylerlerdi. Bende final haftası tipi bile olmuyor. Evde terör estiriyorum duvarlara tekme falan atıyorum kimsenin haberi yok. Okula gidince gülücükler bilmemneler neyse gerçekten buraya sınavlardan nasıl geldim bilmiyorum. Artık özgürüm ve tamamen doğayla iç içe olmak istiyorum. Bütün çimleri, böcekleri, denizi, rüzgarı falan filan kucaklayacağım. Bugünde ilkiini gerçekleştirmiş bulunduk. Irmakla uzun zamandır planladığımız bentomsu pikniğimiz.. Bento hani şu japonların geleneksel kutu yemekleri..  Kore, çin ve diğer asya ülkelerinde de çok meşhur. Bizdeki sefer tası ile aynı mantık ama daha sevimlisi gibi.. Sağlıklı da aynı zamanda..

Irmağın hazırladığı kore ve japonya mutfağından seçkiler..  kimchi, sushi, pilav, mantar kızartması..  Dünya gözüyle kimchi de yedim ya artık daha huzurluyum. Kimchi dediğim şey bizim lahana turşusunun soslu hali. Bayıldım. Bir de utanma notu eklemeliyim. Tam bir chopstick tutma özürlüyüm. Hiç bir şey de bu kadar beceriksizlik yaşamadım ya. Korelilik yok mu kanımda ne? bunu söylerken bile çok üzülüyorum en iyisi daha iyi chopstick kullanmak için çabalamak..
Daha önceki bir blog yazımda da bahsetmiştim. Sushi denemiş fazla beğenmemiştim. Ama ırmağın yaptığı sıfır balıksız sebzeli sushiyi severek yedim. Artık bundan sonra sushiler ırmaktan ajdjd
Moda da rahatlamak adlı resmim

Günden kalanlar.. Yarım smoothie, başka sinema, yeni kolaj defterim küçük prenslisinden:), chopstick ve atıştırmalık... Böyle günün sonunda özet niteliğinde bir resim yayınlamayı çok sever oldum. Neyse şimdilik benden bu kadar ama bir dakika!!!!  neredeyse bugün beni deli gibi güldüren resmi koymayı unutuyordum
Luhan'ın terliklerine zoom yapmak istiyorum. Minik ayaklı luhan'ın bilmem hangi büyük ayaklı hyungunun terliğiyle imtihanı sjjffk off neyse daha fazla kafayı yemeden gideyim. Günün devamını kolaj yaparak ve bu resme gülerek geçireceğim... Kendinize iyi bakınnn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder